Sidste stop

North America » United States » New York » High Falls
July 13th 2010
Published: July 13th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Vandsjov 10 secs
Farvel til touren
Så blev det tid til at sige farvel til at køre hver dag - vi rejste fra Syracuse efter en stor morgenmad på hotellet. Byen Syracuse kan ikke anbefales, men hotellet der ligger i en bedre del af byen kan varmt anbefales. Vi har mens vi har kørt rundt prøvet flg. hotellet; Holiday Inn Express, Four Points by Sheraton, Best Western og endelig Hilton Garden Inn. Både Best Western og Hilton var rigtig gode, så det vil nok være dem vi vil prøve at gå efter en anden gang.

Vi kørte fra Syracuse efter vi havde provianteret kl. 11:00 og efter en lang køretur trillede vi ind i indkørslen hos Sandy & Nate kl. 14:30 kun ½ time efter vi havde sagt vi ville være der. Vi spiste lidt frokost og snakkede.

The Rands
Vi har tilbragt de sidste par dage med at slappe af og frem for alt at spise. Der er altid mad at gå og nippe af og det gør vi i stor stil. Efter en del dage med pandekager til morgenmad er det nu rart at spise cornflakes igen.

Søndag kom Judith og Eben (den yngste værtssøster) og Ellen, Chris og Rafi (Ellen er den ældste værtssøster). Rafi er 6 år gammel så ungerne havde nogen at lege med. Derudover kom Chris mor og stedfar også. Der blev igen spist til den helt stor guldmedalje og ungerne nåede at lege med bobler, vandpistoler og sprinkleren. De var rigtig trætte den aften.

Mandag kørte vi selv afsted for at kigge lidt i Woodstock og et par andre byer i området. Vi fandt ikke så meget interessant, men det var ok at være lidt ude af huset. Der er stadig en new age, hippie fornemmelse over området, men man kan godt både se og mærke at der er finansiel krise herovre. Om aftenen spiste vi rester og eftersom ungerne havde sovet lidt i bilen, faldt ungerne ikke i søvn før kl. 23:00 - frække unger.

I dag vågnede vi lidt sent og ved 10 tiden kom en af børnenebørnene, Abe, forbi. Vi kørte afsted til Kingston for at spise frokost på en kinesisk restaurant, en af dem hvor det er en stor buffet og det er bare at tage for sig. Vi spiste (for) meget og kørte derefter hjem igen. Ungerne legede med Abe hele eftermiddagen - især Alexander er helt vild med ham.

Her til aften skal Judith og Eben lave mad og vi skal igen spise 😊.

Tot: 0.137s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0867s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb