Traverse City

Published: July 8th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Traverse City Tivoli 10 secs
Afrejse fra Muskegon
Vi vågnede ved 8 tiden og var overraskende nok klar til at køre allerede ved 10 tiden, så vi ringede til Ambers forældre som kom og sagde farvel og låste huset efter os. Vi kørte ud af indkørslen kl. lidt i 11.

Traverse City
Vi ankom til Traverse City et par timer senere og trådte ud i en dyne. Det var rigtig varmt og luftfugtigheden var også høj. Første opgave var at finde et sted at spise og vi fandt en lille cafe et par minutter fra bilen. Derefter gik vi ned mod det område hvor "The Cherry Festival" var. Der var et tivoli a la Ankers tivoli og en masse boder med alt muligt vedr. kirsebær. Traverse City har hvert år en kirsebær festival, hvor de fejrer at de første kirsebær er modne.

Efter at have kigget lidt på nogle boder, gik vi over til Tivoliet, hvor ungerne fik lov til at prøve nogle ting mens forældrerne forsøgte at lade være med at smelte.

Efter to timer i Traverse City og 30 grader kunne vi ikke mere og vi gik tilbage til bilen, hvor der kom en tegnefilm på så forældrerne også kunne hvile ørerne.

Vi ankom i Mackinaw City ved 18 tiden og havde tid til at svømme i poolen inden vi gik over på den anden side af gaden for at indtage det dyreste og dårligste måltid vi har fået indtil nu. Derefter var det på hovedet i seng på Holiday Inn Express ...

Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0765s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb