Obama Live!

North America » United States » Illinois » Chicago
November 10th 2008
Published: November 10th 2008

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Obama! 78 secs
Hallo vrienden vriendinnen families!

Afgelopen week was ik in Chicago met Noor en Obama was daar ook! 250.000 mensen vierde dinsdag obama's overwinning en dat was heel bijzonder om mee te maken. Chicago is een hele gave stad, heel amerikaans maar toch europeser dan Nebraska (hoe kan het ook anders). Het eind van de hele trip komt alweer in zicht, over een kleine 6 weken pak ik het vliegtuig weer terug naar nederland. Tot de volgende keer allemaal!

veel groeten,

leen

10th November 2008

Holy fuck!
Hoooly fuck!! Heb jij zomaar eventjes de historische toespraak van Mr. Obama bijgewoond!!! Wat vet! Zal wel heel erg indrukwekkend zijn geweest, ik kreeg achter mn computertje in het regenachtige Middelburg al kippenvel van alle blijdschap en opluchting die in de mensen in hun ogen af te lezen was.. :) Et zit er alweer bijna op he, voor jou.. Is snel gegaan, de tijd hier gaat ook op een belachelijk tempo voorbij. Einde van het semester komt eraan, met alle stress die daarbij hoort. Niet fijn. Lichtpuntje, mn moeder gaat aanstaande zaterdag trouwen, groot feest, met jurken, taarten, trouwauto's, en luidende kerkklokken, alles drop en draan, gaat een mooie dag worden. Daarna nog 3 weken school, knalleeeenn, examens, en dan één groot zwart gat van niks. Heftig. Ben blij dat je volgend semester weer op RA rondloopt om met je vrolijke hoofd de boel een beetje op te fleuren :) Geen Spaans meer (ook voor mij niet) dat scheelt. Weet je al welke courses je gaat nemen? Hmnouja, kom eerst maar heelhuids terug. Ik check je laterrr! x Tes.
11th November 2008

hee
Heee leentje! hoe heb je t gehad met noortje? ziet er echt gaaf uit allemaal!! xxxx Zus

Tot: 0.061s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb