Hawaii day 16

North America » United States » Hawaii » Maui » Lahaina
February 16th 2013
Published: February 20th 2013

Kæreste og jeg besluttede os for, at tage til Kihei, som ligger ved turtle town og er den hurtigst voksende by på Maui. Vi gik ned til whalers village for, at tage bussen, i bussen faldt vi i snak med et ægtepar fra Minnasota, rigtige flinke og varme mennesker og vi endte med, at tale med dem indtil, at de skulle videre med en anden bus, men inden, at de forlod bussen havde vi udvekslet oplysninger og de havde inviteret os til, at komme og bo hos dem hvis vi nogensinde kom til Minnasota, så nu må vi se om det sker, men vi tænkte, at det kunne være et muligt rejsemål i fremtiden.

Vi skulle skifte bus ved et indkøbscenter, i en by som vi ikke kendte, så vi gjorde det mest fornuftige og det var, at gå en tur i centeret og det endte med, at jeg fik købt noget protein pulver og nogle fryseposer, så jeg kunne få plads til i min baggage, dog var en lille tanke om, hvad tolderne ville tænke hvis de kiggede i min baggage og så en masse små poser fyldt med pulver, meen mon ikke det går.

mens vi stod og ventede på den næste bus, faldt vi i snak med et dansk/canadisk par, som også skulle til Kihei de var også ganske flinke omend de var lidt svære, at forstå.

Da vi ankom til Kihei var vi sultne og tørstige og kom på en længere vandring efter proviant, det var omkring de 30grader, så vi gik i vandkanten og blev kølet ned, dejligt sted og det var rart at komme lidt væk fra kaanapali.

selvom om Kihei ikke ligge så langt væk fra kaanapali, så tog hjemturen omkring 3.45t, grundet, at der er en time mellem busserne. da vi kom hjem til hotellet, var vi i humør til et par lækre cocktails og ja de var lige som de skulle være. store og kulørte.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb