Hawaii day 26

North America » United States » Hawaii » Kaua'i
February 26th 2013
Published: February 27th 2013

beslutningen var taget. kalalau trail skulle tages! trailen var åbnet igen efter, at den havde lukket grundet dårligt vejr og dødsfald. vi ankkom tidligt, for at undgå masserne,. Dette er en sti med meget trafik.. så kom tidligt, for ikke, at være i kø på den.

Den er kategoriseret som en svær hike. Den starter med, at du går på sten/klipper og derefter gennem skov. hele vejen går du langs havet og når skoven åbenede op blev du også belønnet med en fantastisk udsigt. Vejeret var os nådige og vi havde sol. der var ca.29 grader. jorden havde ikke nået, at tørre så der var meget glat og mudret. ved 2mile mærket skulle vi krydse en lille flod og vi var ude på et lille forhindrings løb, for at finde et sted at krydse, uden at vi fik våde fødder. der var flere som tog skoene af og gik hen over floden, men vi fandt et passende sted og kom behændigt over. på den anden side, lå der en hippi og sov i en hængekøje og der var en del så sten formationer nede ved stranden som folk havde sat op. Vi så også tre katte som lå og solende sig.

Vi fortsætte, da vi gerne ville se hvad kalalau trail havde at byde på, da det er den mest kendte hike på kauai, men vi nået ikke så langt, da der var så mudret, at vi ikke ville blive ved, så vi besluttede at vende om.

På tilbage vejen, så vi hippier i klipklapper.. folk med små børn i bærerseler, folk som havde gangbesvær og en enkelt kvinde i en lang blå kjole... der gav ikke mening, det er en farlig trail og man kan meget nemt komme til skade med alle de sten og klipper der er, selv på en dag, hvor underlaget er godt, vil denne tur være farlig, så det at børn og folk i klipklapper forstod jeg simpelthen ikke.

Tot: 0.093s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb