Key West og reisedag til Naples

North America » United States » Florida » Naples
July 20th 2009
Published: July 20th 2009

Key West overrasket oss stort. vi hadde rett og slett en helt utrolig flott dag. Byen er liten,søt og sjarmerende med alle de små husene sine. et yrende folkeliv i hovedgaten og masse hyggelige folk å snakke med 😊 For å se oss rundt kjørte vi tur rundt hele øya og stoppet ved alle de stedene vi syntes var fine eller vi hadde hørt om før. På ettermiddagen hadde vi oss noen herlige timer ved ett av hotellets to basseng, før vi avsluttet kvelden med en heller bedre scampi middag. Før vi skulle hjem og legge oss stoppet vi ved en bar som serverte herlige slush drinker.. å den ene drinken ble til ganske mange fler.. vi hadde en super kjekk kveld 😉 men.. det ble kanskje litt for mange slike drinker, noe som førte til en litt tung start på dagen i dag ;P men men, vi kom oss opp og fikk sjekket ut av hotellet.. I dag har vi hatt en lang kjøre etappe på 7-8timer.. og er nå kommet oss til vestkysten av Florida, i natt sover vi i en liten perle kalt Naples. De små byene vi skal besøke de neste dagene (også inkludert denne) skal visst
012012012

Key West
være ubeskrivelig flotte og tropiske, nesten som karibien.. så vi gleder oss masse til de neste dagene😊

For å komme hit har vi kjørt gjennom Everglades, å ja vi fikk se krokodille 😊 haha, Aleksander ble temmelig liten når han skjønte at det store beistet bare var noen meter under han. Flere steder langs veien stod det skilt som f.eks: Crocodile crossing og Panther crossing, syyykt :P

Nå har vi sjekket inn på et Motell her i Naples, rommet er flott med en super terasse, så dette passer oss perfekt 😉 Men vi reiser nok videre igjen allerede i morgen, og da skal ferden gå til Fort Myers og Sanibel Island. Men aller først i morgen skal vi på Outlet😉))) jeg har gledet meg hele turen til å kunne shoppe litt billige merkeklær:P hehe

tjhoohooo, vi har det helt konge 😉) mange klemmer =)

016016
016

Det sørligste punktet i USA;)
030030

063

På vei mot Naples
083083
083

Vi stoppet ved en frukthandler langs veien, og kjøpte ekte kokosnøtt, så nå har vi drukket kokosmelk og spist kokos ut av kokosnøtten ;)
086086
086

Everglades, sumpbåt til høgre
094094
094

LITT regn, kom like plutselig som det sluttet

Tot: 0.077s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb