meridaban


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Yucatán » Merida
August 6th 2012
Published: August 6th 2012
Edit Blog Post

sziasztok, jo reggelt nektek!

itt este van, tul vagyok egy pakolos, utazos, aztan lotyogos napon.

vagyis-reggel pakolas a hotelben, aztan tudjatok, a kedvencem, taxi buszallomas. mikor meridaba ertem, magam sem tudom hogy fordulhatott velem elo- miutan megvettem a jegyem chitzen itza-ba, majdnem kisetaltam a hatizsakom nelkul a palyaudvarrol. aztan mikor rajottem mi van, mint az allat vissza. ARAMSZUNET... magam sem ertem...szerencsere ott volt ahol hagytam. nekitamasztottam a pultnak ahol a jegeyt vettem. amugy penz, utlervel nalam volt, a fenykepezogep volt benne ami nagyobb ertek. de hala istennek, minden benne volt. aztan a hostel. uszomedences, ami nagy ertek a 40 fokban. kipakolas utan itt husoltem, majd a skot gyerekkel beneztem a foterre. itt vmi nagy fesztival van, meg egy hetig tart. lattam nepviseletbe oltozott tancosokat a foteren tancolni. aztan kaljaltam amjd vissa a hostel. folyt rolam a viz, tehat csobbanas a medenceben. jajj de jo volt. es mindez kb 3600 ft reggelivel!

holnap megyek delutan uxmal-ba, ami egy maja romvcaros. servezett tura- miutan megneztuk a romokat, vacsora aztan hang es fenyjatekok a romoknal. mar soxor aakrtam vmi ilyesmit latni, de eddig nem jott ossze..kivancsi vok nagyon...

ja-23 eversek kozott vagyok folyamatosan, az a borzasztoo, h nme erzem h 10 evvel idosebb lennek .. 26-nal megallt az ido szamomra..

amit meg mondani akarok-NME KELL PANIKOLNI-majdcsak lesz vhogy, hurrikan van keszuloben.. szerdara er ide. alllitolag az augusztusi nme veszes. nagyobb a gaz szeptemberben. majd kiderul . nyilvan az itteniek tudjak mit kell csinalni ha nagy abaj... sztem eletben maradok.. :-)

na ennyi.. majd jelenkezem, legyetek jok

Advertisement



Tot: 0.112s; Tpl: 0.018s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb