Montreal day1 - City Exploring 1


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Quebec » Montréal
May 27th 2013
Published: May 27th 2013
Edit Blog Post

Egy kis ebéd utáni "szuszogás" után fölkerekedtem, hogy megkezdjem az ismerkedést Montreal-al.Az eső is alábbhagyott hálistennek igy a kedvem is megjött.



A metró 200 m - re tőllünk, ha amerikaias akarnék lenni 650 lábra (a google szerint)



A megállóban 5,5 dollárért vettem két jegyet, amikor is a pénztáros megkérdezte, hogy mennyiért vettem a Columbia kabátomat mert 100 dollárt adna érte.😊 vicces volt...Mondtam h. ebben a hűvös időben még igényt tartanék rá. Minden estere jó tudni, hogy pénzhiány esetén a kabátomra számithatnék.😊



Lementem a metróba majd a városközpont irányában véletlenszerűen belőttem egy metróállomást.Két számomra túrista-csalogató név a Victoria Square és a Place-d Armes között vacilláltam. Bizonytalanságomat egy segitőkész fickó ki is szúrta és kisegitett.A Victoria Square nyert. Persze a második kérdése h. milyen országból jöttem😊 ..Szőkén nehéz elvegyülni a sok barna között...



Amúgy a megállók között elég nagy távolságok vannak, legalább is időre kb mint a stadionok és a keleti között.Túl sok designt nem vittek bele. Még grafiti sincs sehol:P

A felszinen egy kis bolyongás után a Notre Dame Bazilika elé keveredtem.Ez volt az első amit a kis utikönyvem segitségével be tudtam azonositani.😊 ezen kivül volt még 1 nagyjából😊 Tetszett nagyon a történelmi belváros , jó hangulatom lett tőlle , a külvárosi hotelunk és a melette lévő 6 sávos út után. Az utcák tiszták és jó hangulatot teremt a francia-amcsi stilus egyveleg. Hambi és kajaszag mindenhol...

Kattogtam hát jó sokat a géppel.

A verdák sztem 70%-a Hunday. Nagyon sok nagy kocsi van. Pozitiv viszont, h. van bicaj "autómata" , 7 dolcsiért egy napig használhatsz egy bringát.



to be continoue.....


Additional photos below
Photos: 34, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb