And so the saga contineous: Ride on WHISTLER!


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Whistler
November 10th 2011
Published: November 11th 2011
Edit Blog Post

Dus vlak na de fietstocht, meteen door naar het busstation! En up naar whistler via the sea to sky highway..

De naam zegt het al helemaal.. Sea to sky.. just watch the pictures!

Omwille van een bewegende bus en ondergaande zon zijn maar weinig foto's gelukt.. maar hier krijg je toch al een klein ideetje van de schoonheid zoals ik ze nog maar weinig gezien heb.

Ook mijn 1e McDonald's is een feit.. Ik had echt véél honger na die fietstocht :p.

Ben nu dus in mijn nieuwe woonst voor de komende 6 maanden! De kamer is wel echt klein.. maar het huis op zich is wel vrij groot en ziet er mega graaf uit. Tot nu toe valt iedereen reuze mee.. moet nog wel mijn roomey ontmoeten.. In ieder geval meer hierover in mijn volgende blog en fingers crossed!! x


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



Tot: 0.132s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 55; dbt: 0.0737s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb