Chinese hot pot!


Advertisement
Published: November 9th 2011
Edit Blog Post

Chinees hot potChinees hot potChinees hot pot

En jaja.. met de stokjes! woop woop
Chinees hot pot.. ofte wel fondue op zen chinees!

Ingredienten: een shitload aan vlees, vis, groenten, sauzen en weet ik wat nog allemaal

Tools: een hot pot in het midden, 2 stokjes, 20 potjes en kommetjes

Werkmethode: zoveel mogelijk in de hotpot en grabbelen maar

Resultaat: lekker maar pittig eten!

Dit was eerlijk een heeeel rare ervaring. Eerste keer in een chinees restaurant voor iemand zijn verjaardag... Heb me al lang niet meer zo verloren gevoeld in het begin.. Ik wist niet goed wat nemen, combineren laat staat op te eten.

Ook de stokjes was natuurlijk een probleem in het begin dus hebben ze mij maar een vork gegeven (die ik zo weinig mogelijk gebruikt heb, en toch zoveel mogelijk de stokjes!).

Maar vriendelijk als ze zijn hebben ze allemaal goed geholpen, geduldig en hier en daar wel een mopje gemaakt 😊.

Een goeie raad als je ooit de kans hebt: just dive in there.. go with the flow. Er is niet echt een foute manier van het te eten.. Je combineert wat je wilt, waarin je het wilt en het resultaat zal nooit echt slecht zijn.. Wees wel bereid om pittig te
Chinees hot potChinees hot potChinees hot pot

Overzicht van de tafel.. Iederen zit in een ronde.. De hot pot in het midden en daarrond tientallen potjes, sausjes, vleesjes, groentjes, chineese tee enz enz
eten!




Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Chinees hot potChinees hot pot
Chinees hot pot

Mijn mager kommetje.. :)


Tot: 0.034s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0162s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023.8kb