Bada i poolen


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Mediterranean » Side
October 9th 2008
Published: November 19th 2008
Edit Blog Post

Citron ölCitron ölCitron öl

Jag satt på balkongen och drack min skumma citron öl
Idag har vi badat i poolen nästan hela dagen. Vi har två jätteroliga vattenrutchaknor som vi har åkt femtioelvatusen gånger om inte mer! Också bor det en skitsöt katt här!

Vi gick på en liten upptäcktsfärd i området med och kikade i lite affärer och så. Vi skaffade oss en ny kompis i en affär precis mitt emot hotellet, haha. Också var det en läskig hund som följde efter oss jättelångt!

Vi har varit här i snart ett dygn och redan skaffat oss en katt, en hund och en kompis, haha.

Nu ikväll var vi på turkisk afton på hotellet, det var helt okej även om det mest var fulla gubbar där som skämde ut sig totalt! Aja, maten var jättegod iaf!

Vi drack turkisk öl idag med! Effes och någon konstig med citron smak, har inte riktigt bestämt mig för om jag tyckte den var god eller inte.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

CoolingarCoolingar
Coolingar

Dawn och jag vid poolen :)
Turkisk aftonTurkisk afton
Turkisk afton

Adolf och jag på turkisk afton


Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0414s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb