Framme i Turkiet


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Mediterranean » Side
October 8th 2008
Published: October 20th 2008
Edit Blog Post

På flygetPå flygetPå flyget

Jag och Adolf på flyget
Nu är klockan ungefär tre på natten och vi är framme på vårat hotell i Side. Resan hit var inte så farlig ändå, det kändes faktiskt som att det gick ganska så fort. Fast iofs kommer väl alla resor kännas korta i jämförelse mot resan till Japan.

Framme på flygplatsen i Antalya var vi helt övertrötta och vid utcheckningen av väskorna sa vi "inte min!" till verkligen varenda väska och våra var nog nästan sist. Haha vi hade skitkul fast alla andra tyckte nog att vi var lite jobbiga kanske :P

Det är verkligen jättemysigt här och så varmt och skönt! Fast vi har inte hunnit kolla så mycket än eftersom vi kom nyss och det är mitt i natten och väldigt mörkt. Så därför ska jag sova min första natt i Turkiet nu. Natti!


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb