Blogs from Tatvan, Eastern Anatolia, Turkey, Middle East

Middle East » Turkey » Eastern Anatolia » Tatvan May 14th 2009

11.gün Van, Çavuştepe, Hoşap Kalesi ve Akdamar adası (Dağlarına bahar gelmiş Memleketimin) Soğuk ve şehirler arası otobüslerde vaz geçtim çocuk olmaktan Ve beslenme çantamda otlu peynir kokusuydu babam Ben seninle bir gün Vandaki bir kahvaltı salonunda Ben seninle sadece bilmek zorunda kalanların bildiği bir yol üstü lokantasında Ben seninle Ağrı dağının mistik ve demli bir çay kıvamında bakan Doğu Beyazıt ın herhangi bir toprak damında Ben senin herhangi bir insan elinin terli coğrafyasında olma ihtimalini sevdim BEN SENİN BENİ SEVEBİLME İHTİMALİNİ SEVDİM Van’da, Van’ın Kahvaltı Sofrasında Kahvaltı etmeden gitseydik, kendimizi çok eksik hissedecektik. Sabah erken kalktık, akşamdan Van’a gidecek arkadaşlarla saat 06:30’da buluşacaktık. Ancak resepsiyonda kimse yoktu. Biz de Özkan’la önce otelin önünden geçen arabalara otostop çektik, durmayınca minibüse binerek Va... read more
Çivi Yazısı Tableti
Van Akdamar adası
Van gölü

Middle East » Turkey » Eastern Anatolia » Tatvan August 7th 2006

I could give a blow by blow account of where I've been and what I've done but, apart from being a huge undertaking, I think I would probably bore you to tears and give myself a case of RSI (as well as being subjected to hours of passive smoking in these internet cafes where, although the sign says "no smoking", incessant chain smoking is the norm). But, this is what the intinerary reads as: Goreme Malatya Nemrut Dagi Sianurfa (Urfa) Harran Mardin Diyarbakir Hasankeyf Tatvan Ahlat Goreme Phew! No wonder I'm tired! Firstly, bus travel is harder than it looks and I think that's why I tend to opt for my bicycle. Taking the bus means that you are at the mercy of the touts that ... read more

Tot: 0.042s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0157s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb