Blogs from Bogazici, Aegean, Turkey, Middle East

Middle East » Turkey » Aegean » Bogazici October 16th 2014

Geo: 37.201, 27.5766 GÜN 05 PERŞEMBE: Marinanın Kapısının önünde otogar minibüsüne bindik meğerse ödeyeceğimiz ücrete şehir turu dahilmiş git git bitmiyor ....nasılsa Otogara vardık .. Kağıtta yazılı Bodrum minibüsü, her ne kadar tanıtma broşüründe 16:00 da kalkar diye belirtilmişse de şöför sıkılmış olacak ki 15:30 da gitmeğe karar vermiş.. Canım Türkiye ye hoş geldiniz .. Söke-Aydın minibüsüne bindik 23 km sonra kavşakta inip Milas minibüsüne transfer olduk . Milas otogarında Bodrum Minibüsüne aktarma yaptık .. Bodrum Minibüsü Tuzla/ Bargilya kavşağında bizi bıraktı. Turhan hocam komşusuna telefon ederek taksi yönlendirdi. Taksimiz bu sefer bizi yokuşun başında bırakarak Turhan'ın evine giden ölümcül etabı by pass etmemize olanak sağladı..PHOTO_ID_L=e... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bogazici October 12th 2014

Geo: 37.1995, 27.5755 GÜN 01 GÜNLERDEN PAZAR: Biraderim Turhan, emekli olmaya yaklaşırken düşünüp taşınıp, Bodrum Milas hava limanına yakın Bargilya ( Boğaziçi) denilen yerden bir ev almış. Kayığı da evin önüne parketmiş..Önceden planlanmış başka seyahatleri gerçekleştirmek için koşuştururken , biraderi ihmal etmişiz... biraz da ayıp etmişiz.Gel deyince hemen yola çıkma kararı verdim. Sabah Ayşeciğim sağolsun beni,Bodrum feribotunun kaktığı Körmen iskelesine bıraktı .. Marina ve liman inşa... read more
kayik ta orada

Tot: 0.05s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.0182s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb