Al Khobar


Advertisement
Saudi Arabia's flag
Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
March 4th 2012
Published: March 4th 2012
Edit Blog Post

Cele trei zile petrecute in Kobhar au fost foarte placute, daca am fi mers o saptamana mai tarziu am fi fost prinsi intr-o furtuna de nisip. Asa insa am avut parte de trei zile insorite, chiar racoroase cand ne-am plimbat pe malul golfului. De la fereastra hotelului puteam admira plaja, dar cum nu sunt valuri, golful pare doar un miraj in desert.

Cel mai special moment al calatoriei? Seara petrecuta in restaurantul "Capsuna albastra", pentru ca am ascultat muzica "de-a noastra", am stat fara abaya si atmosfera a fost "ca acasa". Cel mai incredibil moment? Ne-am oprit "in mijlocul desertului" la o benzinarie, am intrat intr-un magazin alimentar sa cumparam un suc, iar vanzatorul ma intreaba "are you romanian?" Eu ma uit mirata la el peste ochelarii de soare, intreb de unde pana unde stie el asta, dar nu e capabil sa spuna mai mult in engleza, imi tot arata ca el e din Yemen. Motiv pentru care continui sa cred ca s-a referit la ceva trib local, de aici sau de la el, dar pentru noi a ramas o poveste interesanta.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb