Tehran

Iran's flag
Middle East » Iran » North » Tehran » Tehran
September 29th 2013
Published: October 10th 2013

Teheran var vild, hektisk, kaotisk, anderledes, meget spændende med meget venlige og imødekommende mennesker.

Vi blev budt velkommen af præstestyret i lufthavnen paa store plakater, 2 x Khoumeni. Møntfoden var vanvittig, og vi blev indehavere af 2,9 mill rialer for blot 100 dollar. På hotelværelset var vi sikre paa retningen mod Mekka !! godt for det !! Fru Koudal var hele tiden behørigt indhyldet i gevanter, her ses i nydeligt aften dress. Smukt foto fra Goldenstaen Palace med chaddor klædte kvinder. Over alt i Tehran var der propoganda paa husgavlene, gerne i mange meters højde, både præstestyret, militær og ikke mindst USA. Billeder fra Tehran vartegn samt Milad Tower, hvorfra vi kunne se hele denne enorme by med 17 mill indbyggere ! På gaderne var der indsamlingsstandere til fattige, børn og ældre.

10th October 2013

Hallo I skønne mennesker
Hurra for Byrådsmøde, det giver god tid til at granske Jeres fine travelblog! Skønt at vi kan følge med, det ser fantastisk ud. Pas på Jer selv derude, vi savner Jer og sender god rejsekarma:). Bedste hilsner, Frank og Ann
13th October 2013

Det indiske ocean
Kære Ann og Frank ! Hils byrødderne - vi er ret sikkre på at debatten langt overgår det Indiske Ocean nu fra Afrka siden hi hi billeder følger vi sender tanker fra det fantastiske Afrikanske kontinent knus fra os begge Niels og Mette

Tot: 0.208s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 59; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb