verjaardagsweekend

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Northern Ireland » County Antrim » Belfast
February 22nd 2012
Published: February 22nd 2012EDIT THIS ENTRY

's avonds (woensdag 8/02) na de uitstap naar de Giant's Causeway was het eindelijk zover: Jeroen kwam aan in Belfast! Als verrassing ging ik hem ophalen in de luchthaven =)

De volgende avond had hij een grote verrassing voor mij: als pre-cadeautje voor mijn verjaardag had hij wel 100 ballonnen opgeblazen en in mijn kamer gegooid, fantastisch! Het leek wel een gigantisch ballenbad; een echt ballonnenfestijn! =D

's Avonds zijn we gezellig naar Madden's geweest en om twaalf uur speelde het live bandje daar Happy Birthday =p (danku Yannick... =p)

vrijdag hebben Jeroen en ik lekker cake, taart en cupcakes gebakken voor het verjaardagsfeestje 's avonds. Voor het feest zijn we gezellig gaan eten hier om de hoek, superlekker!

's Avonds waren alle vrienden van Erasmus hier toen mama, papa, Quinten en Stijn aankwamen. Mijn ouders lieten Stijn en Quinten (en cadeautjes =D) achter om mee te feesten en gingen zelf terug naar het hotel. Van mijn lieve vrienden kreeg ik prachtige oorbellen met bijpassende ketting (met bloemetjes) en een bloemetjeshandtas =D

Zaterdag zijn we dan met heel het gezin nog eens naar de Giant's Causeway geweest, waar ik verschil ontdekte met de vorige keer dat ik er was: de zon scheen en het was geen vloed meer dus nu was het wel echt de moeite waard!

's Avonds wou ik Quinten en Jeroen wat meer van Belfast laten zien dus hebben we een kleine pub crawl gedaan: We zijn naar Kelly's cellars geweest (waar we een barfight hebben gezien =p), naar Hercules en naar Madden's. Het was een superleuke avond met overal live muziek en Guinness en Whiskey vor Jeroen en Quinten =D

Voor iedereen zondagmiddag terug naar huis vertrok zijn we nog een paar murals gaan bekijken.

Bedankt aan iedereen voor het fantastische verjaardagsweekend! xx

Tot: 0.171s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0363s; 44; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb