Week 5

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Northern Ireland » County Antrim » Belfast
February 22nd 2012
Published: February 22nd 2012EDIT THIS ENTRY

Ik weet het, het is weer heel lang geleden! Daarom nu een paar updates =p

31 januari was het Katie haar vejaardag, dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden! We hadden afgesproken bij haar thuis om daar taart te eten met alle Erasmusmensen. Toen het volk begon toe te stromen bleek echter dat haar huis veel te klein was dus zijn we met z'n allen naar ons huis (met de grootste woonkamer) getrokken. Daar werd er stevig voorgedronken waarna de meesten naar een Wild West party gingen. Spijitg genoeg is Katie nu al terug naar Duitsland vertrokken =(

De dag erna kwam de huisbaas langs om de huur op te halen en hij voerde ineens een aantal hoognodige klusjes uit: we kregen een nieuwe wasmachine, het plafond werd gerepareerd, de schimmel in Yannicks kamer verstopt,...

In het weekend hebben we dan gezellig een girls night gedaan met Eva, Katie, Daniella en ikzelf. We hadden brownies, snoepjes, pizza, romantische komedies,... alles wat een goeie girls night nodig heeft dus! =D

Lees de volgende blog over mijn eerste uitstapje naar de Giant's Causeway! xx

Tot: 0.175s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 52; dbt: 0.038s; 52; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.5mb