Week 2

January 19th 2012
Published: January 19th 2012EDIT THIS ENTRY

DSC02142DSC02142DSC02142

In het groot winkelcentrum
We zijn weer een weekje verder en we hebben hier niet stilgezeten...

Zoals jullie kunnen zien heb ik mij een SD-kaartlezertje aangeschaft zodat ik nu ook foto's kan toevoegen =)

Ondertussen is onze learning agreement zo goed als in orde. We volgen hier maar ongeveer 7u les per week dus voor de rest hebben we veel tijd om de stad wat te verkennen en onze mede-erasmussers beter te leren kennen.

Vorig weekend zijn wa naar the box geweest: een soort discotheek op een prachtige locatie (vlakbij de dokken). Het was er best leuk maar we werden wederom geconfronteerd met de Noord-Ierse stijl: De meisjes die niet buiten aan het overgeven waren werden naar huis gedragen door hun vriend (omdat ze te dronken waren om op hun gigantisch hoge hakken te staan) of ze deden gewoon hun schoenen uit en wandelden op hun blote voeten (en voor de rest ook erg schaars gekleed natuurlijk) naar huis.

Wij besloten met een paar meisjes om een taxi naar huis te nemen. Spijtig genoeg bleek onze taxichauffeur niet zo nuchter en was hij quasi-doof want we eindigden bijna even ver van ons huis als waar we vertrokken waren.

Ook ben
DSC02144DSC02144DSC02144

winkelcentrum
ik hier al een paar keer gaan winkelen om zo de stad te verkennen. Morgen gaan we echt de toerist uithangen want dan gaan we een hop-on hop-off bustour doen! Dit weekend komen mijn ouders op bezoek dus dan kan ik hen rondleiden met de kennis die ik heb opgedaan tijdens de bustour ;-)

Voor de rest wordt er hier elke avond wel afgesproken met erasmusstudenten maar aangezien we nu al oververmoeid zijn hebben we toch al een paar keer gepast =p

Ons plan om lessen Gaelic te volgen is voorlopig uitgesteld want we vinden niet echt een geschikte plek waar we ze zouden kunnen volgen =s Wat we wel al hebben geleerd is 'Slainte' (=proost) =p

Er volgt zeker snel een update na ons toeristisch dagje!

xx Soetkin

DSC02153DSC02153
DSC02153

pizza halen... uit een gevangenis?
DSC02154DSC02154
DSC02154

Maar het was wel lekkere pizza =)
DSC02161DSC02161
DSC02161

In the box: NickU (Leuven) - Yannick - Xabi (mijn Spaanse huisgenoot)
DSC02165DSC02165
DSC02165

The box

Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.0188s; 26; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 1; ; mem: 6.3mb