Hallo lieve mensen


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Piccadilly
August 3rd 2010
Published: August 3rd 2010
Edit Blog Post

Hee iedereen,

Ik begin meteen met het slechte nieuws, mijn camera heb ik al dagen uit. Al mijn filmpjes staan op mijn mobiel maar daar heb ik de kabel niet van ghehe. Sorrry sorry sorry! maar goed even ! Het gaat hier super goed , we boeken succes en het zingen enzo gaat lekker. gisteren hebben we opgetreden in soho en het applaus was oorverdovend, supersuper cool. Kheb al voor paar mensen gezongen en producers waar ik mee samen kan werken. Zelf ben ik daar blij mee want er zijn zoveel mensen die hier connecties hebben en dat heb je in nederland gewoon niet dus ben ik toch voor de juiste reden hierheen gekomen. Niet dat ik voor de eerste beste kies, er zijn natuurlijk zat mensen die je willen uitbuiten maar ondertussen heb ik geleerd wie ik wel kan vertrouwen en wie niet. Heb nog geen nare ervaringen gehad hoor! Het optreden van gisteren heb ik op mijn mobiel staan, dus misschien dat ik een kabeltje hier van iedereen kan lenen. Het was vet druk vergeleken met het optreden daarvoor, maar dat was ook niet midden in de stad en in soho wel. We hadden maar 1 nummer voor die avond en iedereen riep daarna dat ze nog meer wilde en of ik myspace had en dat ze fan waren dus dat is wel heel leuk en raar. Het beste gevoel is toch echt als je de laatste noot aan het zingen bent er 1 moment van stilte is en iedereen vervolgens helemaal los gaat. :D wiehoeeee ik ga nooit meer iets anders doen!

Vandaag ben ik als een gek nummers gaan schrijven zodat bij de volgende WE WANT MORE , we ook MORE hebben haha. Zijn bijna af en als bram terug komt van de KFC kunnen we beginnen. Donderdag is ons volgende optreden dus dan horen jullie wel weer hoe het gegaan is.
Ik zie nu net weer dat ik minder dan 5 minuten sessie tijd over heb dus het wordt weer eens tijd om te gaan.

Heel veel liefs uit Londen,

Babs

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0465s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb