Blogs from Slovakia, Europe - page 11

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava May 1st 2017

Tak ako pred dvoma rokmi aj teraz musim pochvalit Bosnu. Jedlo stale lacne resp rovnake ceny ako u nas len vacsie porcie, ubytka v pohodicke, super ludia,pekne baby. MHD fungovala i ked zo 4 jazd, dva krat meskala viac ako 10.min. Taxi po meste maju byt udajne lacne (do 5KM), neskusal som. Taxi na/z letiska by mal stat max 10€ Zvlast musim vyzdvihnut chalanov zo Slanej Gardy resp komplet celu grupu Fukarov. Dostalo sa mi vreleho prijatia, i ked starsia generacia mala z opodialia blbe pripomienky ako jebat spartak. Fakt super chalani, hadam dojdu kuknut aj na nas spartak, teda ak sa situacia znormalizuje resp isto este niekedy musim navstivit ich dalsi zapas proti zrinsky mostar alebo pickam z horda zla. Z ubytka jednoznacne odporucam v Dubrave Dedic apartmans . Som sa tam citil ako doma, ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered April 28th 2017

1.maj vychadza na pondelok. Azair mi ponuka na tento predlzeny vikend velmi zaujimavu cenu do Bosny a Hercegoviny s odletom z Bratislavyza cca 22€ (neskor cena klesla na cca 20€). Ceny su pre clenov wizz clubu , rocne clenstvo stoji cca 30€ . Mna zatial vyslo 8€, bo mi zmenili let v septembri do varsavy, s cim som nesuhlasil (zmena len casu). Inak dobre,ze to zmenili ,bo jeden ucastnik zajazdu vazne ochorel. Vyliecena ma byt az po 9.mesiacoch :). Takze by s nami neletela a prasule by prepadli. No wizz air mi teda vratil na konto 120percent ceny letenky. Dalsich 120 percent som dostal za zmenu letenky do kyjeva. Samozrejme po naskoceny penez na konto som si kupil novu letenku, este lacnejsiu ale... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered November 3rd 2016

Plazovaci vylet vysiel na jednotku, teda ak nepocitam buzerovanie izraelskych oganov pri prichode resp odchode. To,ze budu trochu prisnejsi ako inde som cakal ale nie az takto. Ak by som nemal mylne info,ze bus 282 z letiska stoji 25sekelov isto by som nevyuzil eilatshutllebus ale siel 282 za 21,5sekelov co je spravna cena. Eilat je cisto turisticka destinacia hlavne dochodcov z ruska. Tomu zodpovedaju aj ceny v restikach. Na kupanie odporucam plaz pri herods hoteli . Taktiez je tu aj v noci vacsi klud ako na dalsich peso dostupnych plazach. Snorchlovacka na princess beach pre mna uplna parada, kopa farebnych ryb, roznych druhov, velkosti, korali tiez fajn ale zrejme s platenou coral beach sa to neda porovnat. Trek na horu zefahot hodnotim taktiez kladne, paradny vyhlad. Pri zapade slnka to tu musi ... read more

Pre istotu som si nastavil budik na 7/05 ale nebolo treba bo moji spolunoclaznici stavaju opat o 7/00. Rychle zbalenie, check out, recepcny ma este posiela nech mu donesiem plachtu, ktoru som vyfasoval po prichode a mozes sa ist smer obchod pri bus stanici. Nakoniec som nemusel menit izbu, takze som mal za cenu 6dormu , 4 dorm. Otvaraju az o 10.min tak posedavanie na lavici. Nasadzujem si ponozky do kroksov, bo je dako zima. Uz sa nevim dockat vystupu v ba ako tam zamrznem. V supermarkete este nemali velky vyber kolacikov, vsetko este len piekli, ale i tie co som si vybral boli fajn, jedlo splachnute kakaom. Na bus stanici uz caka na moj bus c.282 dost ludi, zvacsa slovaci a madari, ti maju fakt mega kufer. By ma zaujimalo co v nom maju. Bus ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered October 30th 2016

1.november dalsi statny sviatok. Misia, ist niekde do tepla do 70€. Najskor to vyzeralo na spanielsko a malagu. Opat som dal poziadavku na forum akcnichleteniek s pomocou kupi lacnejsich leteniek. Tentoraz sa mi ozvali dvaja pomocnici. Bohuzial ani jednemu nepresla platba, medzi tym sa uz letenky vysvihli nad 80€. Inak dobre ,ze sa to aj nepodarilo, bo miriam tam bola v strede septembra a more bolo ladove. Inak udajne fajn mesto a okolie. No nic,tak som to chvilu nechal plavat az pokym mi hliadkujuca macka (alebo pes) na azair neposlal info ohladne eilatu v izraeli. Cena 67€, 4 dni, teplota nad 30C, v noci okolo 20C a more taktiez nieco nad 20C. Nebolo o com a let kupujem napriamo od ryanairu , bo maestra,dinnersky a in... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered September 19th 2016

V Berline som videl vsetko hlavne i ked len z rychlika. Moc ma to teda nezaujalo. Mozno ak by som to bral pomalsie bolo by to o inom. Jednoznacne by som dal sancu este nocnemu berlinu a zrejme by som siel kuknut aj v noci na pamatnik zidom, moze tam byt dobra atmosfera. Prijemne prekvapila cast v okoli gropiusu a pesia cesta na letisko. Ak je fajn pocasie urcite to odporucam, staci sledovat modru znacku a ku konci uz mapu.Je to cca 8km fajnovym prostredim. Bicyklovanie bolo tiez dobra skusenost,len to netreba prehanat,potom sa clovek ani poradne neposadi. Thajsky piknik v preussenparku tiez velmi dobra vec. V buducnosti sa tu isto zastavim na neake to jedlo. Pozdavala sa mi aj atmosfera na byvalom letisku tempelhofer. east side gallery, charlie point a ostatne veci uplna slabota. Dost ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered September 15th 2016

15.september tento rok pripadal na stvrtok, tak bolo treba vymysliet kam si spravim predlzeny vikend. V hre bola najskor ukrajina, uzhorod, neskor po ohlaseny lacnej bus linky spolocnostou leoexpress z viedne do lvova, sa mi crtal plan lvov (2noci), mukacevo (1noc) a uzhorod (1noc). No len tak som ale nakukol na rozpis bundesligy a co nevidim, hertha berlin hra doma proti schalke04. Nebolo o com,ukrajina sa presuva a ide sa do berlina. Mensi problem bol ale v datume,bo este nebol oficialny termin zapasu. Nakoniec moj predpoklad,ze sa bude hrat v nedelu vysiel. Este pred kupou letenky pisem poziadavku na forum akcnichleteniek ci sa niekomu nepodari kupit let lacnejsie (moje maestro furt nefunguje). No po hodine sa nik neozyval,tak som to pre is... read more

Pohodove prebratie, check out mame do 9/00. Nalozenie auta s batohmi a presun na ranajky na terasu. Ideme za majitelom s umyslom platit, ukazej nech sa v klude najeme a potom to vyriesime. Vcerajsiu veceru si davam zohriat v mikrovlnke za asistencie majitela. Je toho este riadna kopa, mami ani mimi hned z rana take tazke jedlo nechcu a davaju si len maslove rozky. Neni nad to zacat den vysmazanym rizkom, este pivo a bolo by to idealne. Nakoniec nieco z taniera konci aj tak v smetiaku, proste strasna kopa jedla. Majitel nas mierne sokuje, ked miriam zakazuje po sebe umyvat tanier, vau. Mensie postavanie pri aute, cakanie kym sa majitel porozprava s ostatnymi hostami. Ubytko platim eurami, 37,80€ + poplatok obci 1€ za noc osobu = 43,80€. Sefovi davam 50€, ide do svojho dalsieho domu, ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta August 29th 2016

ZHODNOTENIE Opat dalsi fajn rodinny vylet. Pocasie nam vyslo, jedlo bolo perfektne. Jaskyna potesila, kupanie v miskolci nadchlo ale staci to zazit raz a uplne postacuju 4 hodinky. Na vikend to isto odporucam ale nadlhsie asi nie, i ked je v okoli aggteleku viac jaskyn ale z mojho pohladu staci ist do jednej. Turistika tam nevyzeral neako odlisna od slovenska, resp nieco co by malo vyrazit dych. Jedlo lacnejsie a to nie len v pomere cena ale aj mnozstvo. Ludia v pohode. Skoda,ze sme sa s miskolcom rozhodli na poslednu chvilu, zbytocne sme sa potom vracali do aggteleku. Ale i tak pohoda Ale co mi nejde do hlavy ako moze ist niekto s navigaciou do miskolca 3 hodiny a nazad s tou istou navigaciu do dolnej stredy 6 hodin :) (tato poznamka sa netyka nasej posadky ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta August 27th 2016

Dalsi rok a dalsia rodinna dovolenka. Tentoraz mierim s Miriam a mami do madarskeho Aggeteleku kde sa nachadza jaskyna Baradla . Jaskyna susedi s nasou Domicou ale tu sa navstivit nechystame. Niezeby nebola zaujimava, plavba na rieke stix moze byt super ale predsa len podla toho co som zatial nasiel na nete a neakych tych osobnych skusenosti preferujem madarsku stranu. Mini porovnanie, vstupne skoro rovnake len u nas sa plati extra 7€ za fotenie (este nikdy som nic poriadne v jaskyni nenafotil), kdezto u susedov nie. Udajne sa ma dokonca vyberat aj parkovne pred nasou jaskynou, u susedov opat nie. Na nasej strane to vraj vyzera ako na konci sveta, ziadne suvenirove stanky resp obcerstvenie, u juzanov pravy opak, hotovy raj. No uvidime teda ... read more

Tot: 0.156s; Tpl: 0.005s; cc: 3; qc: 81; dbt: 0.0618s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb