1.den - Presun NR - BA


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava
May 1st 2014
Published: May 19th 2014
Edit Blog Post

Tak a je to opat tu. Konecne sa zasa na dlhsi cas niekam presuvam.

Azbuku som sa jaksi trochu naucil, na rustine som skoncil na prvej lekcii, verim,ze s dorozumievanim nebude ziadny velky problem. Byvat budem nakoniec 2x v hosteli (varsava a brest) a raz v stane (belovezsky park), ostatne ubytka mam zabezpecene cez couchsurfing. Hadam ludia budu v pohode. Bohuzial sa mi nepodarilo nikoho zohnat vo varsave na prvy den, bo akurat ked tam budem maju dlhy vikend (sviatok 1. a 3. maja), takze skoro vsetci su mimo mesto. Hostel co som si zarezervoval je blizko disco, bude to tam teda velmi zaujimave.

Batoh mi vazi 8kg. 3 tricka s kratkym rukavom, 3 trenky, 4 ponozky, nohavice , mikina, bunda, dres, kniha a nabijacky + neake to jedlo na cestu.

Smola sa na mna prilepila hned po opusteny cinziaku. Asi po 5 krokoch sa mi odtrhlo na batohu putko. Na vymenu batohu uz neni cas, rychlo to neako majstrujem, batoh hadzem na chrbat a smer ho bus do NR.

Inak batoh je jedna z mala veci co mi vydrzala pri nakupnej horucke v Indii. Ostatne veci sa bud hned roztrhli alebo po oprati zmensili. No hold , lacne veci dlho nevydrzia.

Dalsi problem nastal vcera vecer, ked som si do mobilu stahoval offline stranky wikitravel. Ani za boha mi to v opere nechcelo ulozit, pri tom ostatne stranky sli ukladat bezproblemov. No nakoniec sa mi to podarilo ale iba v zjednodusenej forme. Inak na bielorusko je wikitravel velmi chudobna (mimo Minsku).

Tak podme uz teda na cestu. Z NR vyrazam na bus 21/40. Na parkovisku rozlucka s milou a moze sa vyrazit za dalsim dobrodruzstvom.

V buse sme az traja ludia, stara karosa ale fajn pohodlne sedadla. Ideme cez TT (preto drahsi listok), tu nik nenastupuje, sak kto by sa aj sral do BA ked je sviatok. Do BA prichadzame asi s 5 min meskanim. Za hodinu by mal prist polskibus . V pohode som mohol ist aj na neskorsi bus ale nechcel som riskovat, ze nestihnem pripoj v BA do varsavy.

Bohuzial cakaren na Nivach je uz zavreta (23/00 hod). Dobre ,ze je teplo inak nevim, nevim. Na zastavke caka uz 15 ludi, moj predpoklad o prazdom buse sa pomalicky zacina rucat prichodom cerveneho busu. Je totalne napraskany, ledvaj sa mi usiel flek. Jeden drbnuty polak nechcel uvolnit miesto jednemu slovakovy. Tak som dosol za nim ja, ukazujem na sedacku, ukazujem sadnut. Debil konecne chape a pusta ma tam. Fakt dement, kukal jak drbnuty ked sa ho slovak predomnou pytal ci je volno. Usadzam sa pri okne, pustam mp3 a smer mala cina resp polsko.

naklady

bus Sered - NR - 1,50 eura (platene cipovou kartou)
bus NR - BA cez TT - 5,30 eura

Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 38; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb