Blogs from Romania, Europe - page 2

Europe » Romania » Transilvania » Sibiu » Sibiu October 15th 2022

Inainte de a ajunge la cazare trebuie sa se viziteze gradina zoologica. Poti pierde timp acolo lejer 2h printre atatea animalute si apoi te poti plimba de-a lungul raului constituit. Am mai trecut prin Sibiu si celelalte cazari erau ocupate, best western Hotel Silva din parc de ex. Las pozele sa vorbeasca. Cazare la Flower House, camera dubla, parcare, 2nopti=535 ron, acces usor spre centru, camera spatioasa.... read more
flori
Flower House

Europe » Romania » Moldova » Bacau » Oituz July 21st 2022

O evadare de la canicula. Situat ca o trecatoare intre Ardeal si Moldova Hanul Anselmo Oituz este un frumos loc de poposit si de servit masa un pic altfel. Mi-a placut locatia care te intampina si cu un lac amenajat, cu o gradina plina de animalute caini, cocosi, pisicute si evident locuri de servit masa. Hanul te asteapta pe interior si cu o camera cu semineu, trofee si blana de urs. Am stat o noapte in camera dubla la tarif de 300 ron.... read more
Hanul Anselmo1
exterior

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 20th 2022

Un alt peisaj frumos al tarii noastre. O alta legenda. Lacul Rosu. Am stat o noapte la Hotel Lacul Rosu care avea si lift transparent, parcare, camera dubla, minibar la tarif de 300 ron.... read more
Lacul Rosu
panorama

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 19th 2022

Un lac de care se vorbeste doar vara. Am gasit cu greu cazare la pensiunea Perla Colibitei. Nu era finisata, nu avea agajati. Camera dubla, parcare, vedere in departare la lacul Colibita la tarif de 200ron. Am servit si cina acolo clasica.... read more
Lacul Colibita

Europe » Romania » Bucovina » Suceava » Vatra Dornei July 18th 2022

Vatra Dornei. Parcul cu viata, unde am zarit o veverita si ciocanitoare. Am ales cazare la Vila Dany, camera dubla tarif 130 ron cu 200m de drum pietruit.... read more

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 17th 2022

O alta statiune de renume. Doar renumele. Ca ruinele sunt in floare. Aceasta statiune sufera de un mare contrast-un parc amenajat alaturi de alte cladiri degradate. Am gasit cazare la pensiunea Trandafirul in ultimul moment, ca era aglomerat, camera dubla130 ron. Multe locuri de plimbarit.... read more
interior camera P Trandafirul

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 16th 2022

S-a auzit/vorbit de Cheile Bicazului. Dar de locatia de pe lacul Bicaz prea putin. Am ales Hotel Ancora, parcare, camera dubla infrumusetata cu spoturi, privire la lac, tarif 400ron. La barul si restaurantul hotelului se poate lua mic dejun. Am descoperit debarcader in zona, plimbari cu vaporul o jumatate de ora. Tot pe un alt vapor se poate servi si masa de seara. Cum sunt munti in zona se poate ajunge la Durau, o mica statiune cu putine locuri de servit masa.... read more
Hotel exterior
vedere 1

Inca o evadare la racoare, de data asta in iunie cand s-a dat drumul la acces. Dar am schimbat cabana, tot pe lac, Balea II, camera mai micuta doar cu paturi twin, tv smart, minibar, parcare dimineata si seara sigura. tarif 2 nopti 700ron... read more
hol
interior camera2

Europe » Romania » Banat » Timis » Timisoara May 31st 2022

Timisoara Am mai trecut, am mai stat, doar ca acum suntem pe fuga spre casa tot la o distanta de 8h de capitala. Am ajuns seara si am ales Hotel Angellis mai la periferie doar pentru innoptat,pret 255 ron, camera dubla, fara mic dejun, cu parcare, aer conditionat, camera spatioasa. Dar privelistea lasa de dorit spre o zona industriala. Ne-a luat cam jumatate de ora sa alegem food court-ul de la cel mai apropiat mall Iulius dupa o zi obositoare de mers. Acesta ar fi un inconvenient.... read more
camera1(3)
Camera1 (2)
view apus

Europe » Romania » Crisana » Bihor » Oradea May 14th 2022

Oradea - la mare departare de capitala. Iti ia o zi la drum intins. Parca merita o mica detasare macar pentru o priveliste de o seara de vara racoroasa admirand cladirile renovate si luminate. Am ales Hotelul Impero la o camera dubla cu parcare inclusa, fara mic dejun la tarif de 250 ron. Un Hotel aproape de centru.... read more
camera1
Camera
ceas

Tot: 0.122s; Tpl: 0.007s; cc: 8; qc: 94; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb