Arieseni


Advertisement
Published: August 30th 2012
Edit Blog Post

Arieseni, o zona de munte cu Ghetarul de la Scarisoara pe care daca nu il protejam o sa ramanem fara el, cu Groapa de la Ruginoasa un fenomen carstic renumit, cu pestera Ursilor unde au mai ramas niste ramasite amarate ale unui urs plapand. O destinatie turistica de munte cu multe trasee. Am ajuns si aici si am stat la Hanul cu noroc. mie mi-a placut hanul, o vedere superba, peisajul la geam, te trezeai dimineata cu muntele la picioarele tale. aici am ajuns pe la 2 noaptea si ne-a asteptat gazda cu un platou rece si bineinteles tuiculita din zona. obositi cum eram a trebuit sa gustam. seara am avut si gratar si chiar program muzical. Chiar il recomandam!

Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 58; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb