My Journey


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant
October 14th 2009
Published: October 14th 2009
Edit Blog Post

Haaaaai lieve familie & vrienden,

Vandaag begin ik aan mn blog die eigenlijk bedoelt is voor het moment dat ik voet zet op Peruaanse bodem.Maar aangezien de uitwerking van dat plan nog volop in ontwikkeling is lijkt het me ook heel intressant om de voorgeschiedenis daarvan ook alvast te melden.
Kijken en melden wat er daadwerkelijk bij komt kijken eer je je hart kan volgen naar de andere kant van de wereld.Ik weet niet wanneer ik vanuit Peru aan het bloggen ben, want vandaag is de eerst dag waarin ik concreet aan mn plannen ben gaan werken mbt mn reis naar Peru.
Alles is voor mij heel nieuw, zelfs de reis met de vliegtuig.Zal voor mij de eerste x zijn sinds mn emigratie naar nederland dat ik een vliegtuig in zal stappen.Al met al dus best heel spannend allemaal.Ondanks dat ben ik benieuwd hoe alles vanaf nu zal verlopen.

Dankzij een hele lieve vriendin ( Esperanza!) ben ik weer op weg om een van mn lang gekoesterde dromen te volgen en te vervullen.
Dit heeft voor mij een hele speciale prioriteit...nou eens echt iets te doen wat een droom is voor mij, en voor mij alleen.

Tis al laat dus ben maar lekker mn bedje in en morgen weer alles verder uitwerken.

Trusten wereld, ik hou van jullie.

liefs Jerrel

Advertisement



Tot: 0.102s; Tpl: 0.016s; cc: 6; qc: 50; dbt: 0.0594s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb