Dag 3

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Baarle-Nassau
October 20th 2010
Published: October 20th 2010

Na het eten zijn we met z’n allen het “weerwolven van wakkerdam” spel gaan spelen, met natuurlijk Maud als spelleider. Nadat we er een beetje ziek van werden zijn we naar onze huisjes gegaan en zijn we lekker gaan relaxen. Natuurlijk zijn we allemaal “op tijd” gaan slapen (ahum ahum). Na een fijne nachtrust waren er bij het ontbijt weer verse broodjes, eieren en bevroren melk. Toen iedereen zijn/haar schaatsspullen aan had en de schaatsen bij zich had, zijn we met de bus weer vertrokken naar Breda. Na veel intensieve training was het tijd voor de jaarlijkse wedstrijd. Na de wedstrijd zijn we in cafe ‘t wakske lekker warme chocolademelk gaan drinken en daar was ook de prijsuitrijking.

De standen waren als volgt:

Categorie E
Categorie A
1.Milan Vermeulen
2.Ruben Janssen
3.Guido Maat

Daarna stond onze gele Jumbobus weer voor ons klaar. Om vier uur zijn we aangekomen bij de huisjes en gingen we de Bonte-avond voorbereiden. Maar het verslag van de bonte avond zien jullie morgen.

Onzinnige weetjes:

• De deurtjes van de keuken kraken.
• Riva houdt van hondjes en vind Sjoerd schattig (en heeft volgens Tey een struisvogelgezicht als ze lacht, wat niet waar is).
• De linksomdraaiende halfvolle melk was heerlijk, maar de rechtsomdraaiende was niet te zuipen.
• Van de douches word je niet schoner.
• Berend heeft drie kaassouflés gehad, wat een vreetzak is hij toch!
• Elianne heeft een bol gezicht.
• Cor gaat donderdagavond luisteren naar het concertgebouworkest
• Een glas van de bril van Cor is eruitgevallen. (hij heeft hem vast geplakt wel; zielig voor hem)

Redactie: Elianne, Riva, Kaija, Celina, Ian en Milan

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0405s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb