Blogs from Rodi Garganico, Apulia, Italy, Europe

Europe » Italy » Apulia » Rodi Garganico July 3rd 2012

Geo: 41.9286, 15.8843 GÜN 27 GÜNLERDEN SALI: 7:30 da uyandım. Bayağı iyi uyumuşum. Sabah rutinlerimi tamamladım. Sonra biraz internet… Bugün, Ayşecik,Datça-Istanbul yapacak onu merak ediyorum. Öğleden sonra biraz uyudum. Sıcaktan yemek yenmiyor. 2 adet yoğurt yedim …çok iyi geldi..açken sen, sen değilsin.. Uykuyu kısa kestim ,zira aracın içi ısındı. Toparlanıp sahile indim. Poyraz gecikmedi. Ben, kesinlikle bu rüzgarların çocuğuyum. Biraz deniz ,biraz müzikle akşamı ettik. Yerime döndüm baba bir türk kahvesi patlattım.. Maaşallah korkumdan, 2 . orduya yetecek kadar kahve almışım.. Yarın sabah 8:00 den önce kaçmak mümkün değil .....burası ekabir kampı. İdare 8:00 de iş başı yapıyo... read more
ticaret var
kampim

Europe » Italy » Apulia » Rodi Garganico July 2nd 2012

Geo: 41.9286, 15.8843 GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Dünden hesabı kapattım ve 7:00 de yola çıktım. Güneş yükselmeden yolda olmak avantajlı… Dünkü deli kalabalık yok …yol rahat .. Rahatça Garganico ' ya geldim ve kampımı buldum . Yıllar önce eşim Ayşe ile Garganico ya geldiğim günler aklıma geliyor.. Brindisi'den yola çıkmıştık. Ben Garganico' ya takmıştım.. Bir tarafı göl ,bir tarafı deniz olan bir kampa gideceğim diye tutturduydum.. O dönemde GPS ,mps yok haritaya kuvvet gidiyoruz.. Harita da ayrıntılı değil ....karınca duası gibi... Burası aynı zamanda tüm anayolların dışında kalan ücra bir yer.. Yol kalitesi o dönemde pek parlak değildi.. Dağ yollarından giderkene, aniden, sıkı bir yağmur bastırdı… Göz gözü görmüyor ..... read more
plaj
caddeleri

Tot: 0.056s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 18; dbt: 0.0164s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb