Blogs from Newport, County Mayo, Ireland, Europe

Europe » Ireland » County Mayo » Newport May 5th 2012

"In Dublin's fair city, where the girls are so pretty...." Een mooiere start van een wandelvakantie dan Dublin bestaat er bijna niet. Zo'n heerlijke stad om weer te zijn. Vanaf hier bracht de trein ons naar Westport met uitzicht op pelgrimsberg Croagh Patrick. Het was inmiddels vier uur 's middags en we wilden nog een stukje wandelen, voordat we ergens een overnachtingsplek zouden vinden. In prinicpe gingen we voor een B&B in Newport, maar al snel bleek, dat dit stadje nog verder lag, dan we aanvankelijk dachten. We volgden mooie landweggetjes langs weilanden met schapen en overal natuurlijk de bloeiende gaspeldoorn. Een stuk verderop had de schrijver van de Western Way, die wij volgden, bedacht dat dit gedeelte over een asfaltweg ging, waar nog best veel auto's reden. De vraag of we verder zouden lopen of ... read more
GEDC1026
GEDC1027
GEDC1033

Tot: 0.041s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 16; dbt: 0.0143s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb