Pilisi Kiskör, nagy létszámmal.

Hungary's flag
Europe » Hungary » Central Hungary » Esztergom
October 17th 2010
Published: October 24th 2010

Lévén, hogy csodás Október elejét meghazutoló időnk volt, Vasárnapra túrát hírdettünk, melyre szép számmal érkezett érdeklődés. Úgy tűnik, nem csak nekünk jutott eszünkbe hogy hagyjuk el a várost amig lehet. Szóval a Blaha-Margit híd budai hídfője provizórikus talihelyek után a csapat a Pomázi lángososnál kongregálódott. Itt kiderült, hogy nem csak a kedvenc tradíciómnak, a vasárnapi túrát megalapozó sok fokhagymás lángosevésnek hódolhatok, hanem helyi specialitásokkal is előrukkolt a főnök: az idénynek megfelelően almás lángos, valamint az időjárásra felkészítő „Lángoló” fantázianevű „pitta, azaz tűz-költemény”, mely állt sűrű fokhagymás szószból, erős pistától karmezsán tejfölös öntetből, egész méregerős felkarikázott paprikákból, és lilahagymából, melyet füstöltsajttal szórattunk meg gourmet-styleban. Mindez természetesen egy friss lángoson. Egy jó óra dőzsölés, beszélgetés, lángosozgatás után indultunk el a Kiskörre, mely elvileg Pomáz-Kiscsikóvár-Nagycsikóvár-vöröskereszten a gombásrét-Holdvilágárok-Pomáz útvonal. Ezt a Janda vilmos kulcsosháznál trendbontottuk, hogy a mászósabb csapat menjen a Csikóvárakra, míg a poroszkálósabb rész a zöld jelzésen egy kis kört tett meg, és taliztunk a Holdvilágárok tetején, ahonnan együtt ereszkedtünk le. A lángoson kívül tehát volt itt minden - kutyaparádé, gombászás, holdvilágároki forrásínyenckedés, kutyás sziklamászás, galagonyaeszegetés, tűzrakás, tűzugrás… Az egyházunk idei első szertartása is megvolt: hatalmas tűzugrás a Holdvilágárok tetején, melynek célja a materiális síkon való elhelyezkedésünk volt - azaz szeretnénk végre egy helyet vidéken, ahol elkezdhetünk élni és gazdálkodni, közösséget alkotni. Na de azt mondják, egy kép többet mond, mint ezer szó… beszéljenek hát a képek!!!

Tot: 0.089s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb