Dag paa stranden.

Europe » Greece » West Greece » Patras
June 29th 2009
Published: June 29th 2009

Dasedag..Dasedag..Dasedag..

...med en god bog - dejligt.
Her er en kort update herfra :-)

Vi har som sagt valgt at tage et par dage her i Patras (En hyggelig lille by), og i dag tog vi til Rion som ligger 10 minutters togkoersel herfra.
Her er der en strand (Dog ikke helt saa paen som ved Vesterhavet ;-)) hvor vi kunne laane nogle solstole (Mod at vi koebte drikkevarer i ejerens bar) og her har vi saa daset hele dagen :-)

Det var bare skoent at kunne koble af og bade i det Ioniske hav :-) Vejret er skoent (27 - 29 grader) og ved vandet var det lige til at holde ud.

Bare en lille update - i morgen tager vi videre :-)

Haaber stadig at I alle har det godt derhjemme :-)

Hilsen
Henrik og Mette

Vind i haaret.Vind i haaret.
Vind i haaret.

Ja, titlen siger vist sig selv.
UdsigtUdsigt
Udsigt

Over det Ioniske hav og en graesk oe.
SolbadningSolbadning
Solbadning

Ja, saa blev bikinien ogsaa luftet.
SandslotSandslot
Sandslot

...eller naermere stenslot skal der jo til naar man er paa stranden.
Tid til at tage tilbage til Patras.Tid til at tage tilbage til Patras.
Tid til at tage tilbage til Patras.

Saa er det tid til at tage tilbage til hotellet efter en dejlig dag. Pas nu godt paa jer selv derhjemme.

29th June 2009

Hej Mette og Henrik. Det er spændende at følge jeres færd her fra nettet, men man kan blive helt forpustet - det må være godt med et par slapaf-dage. Her er der hedebølge, og i det centrale Europa har de fået en hel masse vand, men I er nok syd for det. Vi har foreløbig droppet Mosel - kunne ikke lige finde det, der passede folk og hund. Måske kunne vi lave en lille familiekanotur, når I vender hjem - mor har jo trænet her i weekenden, og synes det var rigtig godt. Vi tager i sommerhuset onsdag - søndag, så da kan vi ikke følge jer her, men får forhåbentlig en SMS i ny og næ. Kan I ha´det rigtig godt. Bent
2nd July 2009

E'n på opleveren...!!
Hej med Jer. Det er helt fantastisk at følge jer på denne blog. Jeg har læst mere historie her end jeg fik fortalt i skolen. Håber i fortsat har en fantastisk tur og jeg håber da også at der bliver tid til en strandtur eller 2 mere :-) Mette - jeg håber du lige kigger ud når engang du er hjemme igen :-) Kan i have det godt..Kh Winnie

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb