Görög Vidéki életképek

Europe » Greece » Central Greece » Euboea
August 22nd 2008
Published: August 29th 2008

A következő életképeket az utolso hét barangolásai ihlették. Főként bicajjal és kocsival portyázgattunk, lévén hogy 11 és délután 5 között egyszerűen meg se lehetett mozdulni. A hőség tikkasztó, bármilyen fizikai aktivitás ádáz módon szívta le az energiánkat, majd röhögve fejfájást okozott estére. Pedig megittuk a napi 3-5 liter limonádét. Így a reggeli orák és az 5 utáni periódus maradt felfedezésre, munkára. Azért nem erőltettük meg magunkat túlsagosan, Takys házaban furtam faragtam, meg egy "Jaia karámja" nevű kis facölöp-kerítés elkészítésében segédkeztem. Gabi közben karma jogázott, ami azt jelentette, hogy minél több segítséget próbált nyujtani a családnak, ahol Dialou az utolsó hetet betegen töltötte, igy mindenki igen kialvatlan volt. Egyszer még arra is vetemedtünk, hogy vigyázzunk Jaia-ra amig a szulei orvoshoz vitték volna a kistesóját, de ez 10 perc alatt kiderült hogy nem opció, miután az összes rajzolós-gyurmázós-olvasós játékot kimerítettük, és még mindig sirva követelte az anyukajat.
A kepekrol tehát: a környékbeli régi falusi tanyak, nyaralók, karakteresebb ketek, házak, kistemplomok közül mazsolázgatunk, remélem mndenki nagy örömére... jó böngészést!

TemplomTemplom
Templom

Minden utcában van ilyesfajta kis istentisztelő, még a nyaraló övezetben is...
SzélkormoránSzélkormorán
Szélkormorán

Minden valamire való viskó rendelkezik szélkacsával:)
Tetődísz Tetődísz
Tetődísz

Annyira a szigethez tartozik, hogy takysék vadiuj pagodájának 4 sarkában is ez díszeleg...
Kisszentély a hídfőnKisszentély a hídfőn
Kisszentély a hídfőn

A rég kiszáradt folyón át vezető hidacska is be van védve... valaki friss fügével traktálja a hídvédő szentet s
Itáliai óratornyokItáliai óratornyok
Itáliai óratornyok

Még a 15 szdi megszállás maradékai
Görög vidéki kertGörög vidéki kert
Görög vidéki kert

Tipikus kert, dzsumbujnak tűnik, de jó 20 féle földművelési tevékenység zajlik egyszerre
Mobilozó pásztorMobilozó pásztor
Mobilozó pásztor

Ez a pásztorhölgy végigmobilozta a fél órát, amíg a nyaralófalu központi sétányán végigterelte a nyáját:)
Helyi piacHelyi piac
Helyi piac

Telis tele friss áruval: paradicsom, cukkini, paprikak, padliysan, kriumpli, hagyma, szőlő, hegyi tea, máz, olivabogyo a főbb specialitasok

Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb