Tanfolyam 8-9-10.napja


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Greece » Euboea
August 12th 2008
Published: August 15th 2008
Edit Blog Post

VizsgastresszenyhitesVizsgastresszenyhitesVizsgastresszenyhites

A sikeres masszazsok utan beindult a gozfurdo, iteletidoben! Gorogszerte ismeretlen folyamatos esoben vegeztunk a masodik vizsgaturnussal
A nagy relaxacio utan energiatol duzzadtan vagtunk neki az utolo tananyagnak, azaz az ulopozicio flos kivitelezesenek😊Szamomra(gabi) talan ez volt a legerdekesebb tanresz, itt jo par uj technikat lathattam a vall-nyak megdolgozasara es sikerult egy szuper gyakorlopartnert is kifognom az ugyes Verena szemelyeben, akivel, mivel nemet anyanyelvu volt, sikeres feedback johetett letre.
A 9.nap a gyakorlas jegyeben telt+kaptunk a network hagyomanyaihoz hiven alapelveket is a nap soran a vizsgahoz,bar en ezeket nem nagyon veszem mar figyelembe� partnerem Balazs nagy emberismeretenek koszonhetoen, szinten nagyszeru volt, nem annyira technikailag, inkabb erzekeles es erintesileg. Mivel mar ismertem a vizsgarendszert, a tobbiek hormonhaztartasaval szemben nekem nem emelkedett meg jocskan az adrenalinszintem,de voltak akikre rafert volna egy kis lazito haramasszazs...ennek ellenere a 10.napon a tobbseg nagyszeruen teljesitett. Takys 4, Balazs-Itzak-Ariti pedig 2-2 paros tenykedeset elemezte 2-2es fel oran keresztul a sorshuzas utan. En a sorsra biztam a valasztast es ujra kemeny feladatot kaptam. A reggeli hatha joga soran vegigeltem egy kis "elengedest" es ugy ereztem hogy csak egy jo masszazs allithat ujra talpra...kerd es megadatik monda az Ur....es Gabi kert...a gorok Katharina szemelyeben pedig megadatott�sodalatos leku ember, varazslatosan gyenged erintessel..habar a masszazs felenel elvesztette vegleg a fonalat, fogalma sem volt mit kell csinalni, de a gyenged kacsoi
Buli az azulbanBuli az azulbanBuli az azulban

Stefano kidolt, Timinrol kiderult hogy diva, iannisrol hogy feketebarany, es meg sok minden mas... addig roptuk amig a dj el nem faradt
vegig rajtam csungtek es hihetelenul benne volt minden amire akkor szuksegem volt. Remeletem h. viszonozni tudom a tole kapott beleerzest a delutani masszazsommal es sikerult, a kiertekeles is jo volt ugyh Takys el is vitte a csoportot este szorakazni,tancikalni😊. Hetfon meg is kaptuk a papirosunkat es egy kis bevezetest a gyogynovenyes masziba es a moxas terepiaba. sajnos idonk lejart itt a netcafeban,de folyt kov..mindenkit olelunk mettaval

Advertisement



Tot: 0.386s; Tpl: 0.01s; cc: 19; qc: 86; dbt: 0.1493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb