Tanfolyam 7.nap, karavan Daphnae-be

August 9th 2008
Published: August 9th 2008

jannissal + kormanykerekjannissal + kormanykerekjannissal + kormanykerek

Janissal mentunk, erdemes a kocsi allapotara igen jellemzo kormanykereket megtekinteni:)
Szuper egy napunk volt ma, a hivatalosan felnapos szabadnap, mely annyira jol sikerult hogy 6 korul ertunk haza, es egy gyonged vacsi utan agyba zuhantunk....
szoval igy kezdodott minden: Reggeli meditacio, roviditett chikung es gyors reggeli utan 5 kopcsiba pakoltuk be a csoportot, a wwoofereket, Takys csaladjat, es elindultunk a lelegzetelallito hegyek es fenyvesek kozt kanyargo parti uton eszakra, Daphnae beachre, Politiki falucska mellett... A csapat nagyon faradt volt, rank fert mar egy kis pihi, hat bele is csaptunk rendesen, nagy szunyak, relaxok a gyonyoru azurkek tenger mellett, egy olyan helyen, ahol a parkolobol a hangulatos kis tavernan keresztul lehetett lemenni a beachre, meghozza olyan lepcson, mely finom szolovel, erett lilafugevel, es feketeszederrel volt beultetve... utkozben egy kristalytiszta forrasbol lehetett iszogatni, ha meg kivantal esetleg pihenni a fel perces lepcsozes kozben... szoval nagyon laza kis hely volt, levittuk a csonakot, kutyat, es elveztuk az elemeket. A tengernek itt nemikepp tobb ereje van mint thaifoldon, mintha sosabb, intenzivebb lenne a vizelmeny.... egy 5 perces pancsi eleg ahoz, hogy az ember teljesen felfrissulve, atmosva, energizalva lepjen ki. Es Daphnae beach meginkabb ilyen vizzel rendelkezik. A fo attrakcio termeszetesen Freaco a kutyus volt, aki nem elegedett meg azzal hogy a bedobott faagakat halaszta ki.
hordozhato hamutartohordozhato hamutartohordozhato hamutarto

praktikus egy kocsiban
Nem. A tenger vegtelensegere fittyet hanyva, (valamint a jo kutyara jellemzo husegrol tanubizonysdagot teve), amikor latta, hogy a gazdi es a csaladja a kajakon egyre tavolodik a apartol, vizbe vetette magat, es kutyauszassal (hogy tudna maskepp😊 elkezdte traposni a vizet, egyre melyebbre es melyebbre, amig el nem tunt a lathataron... Nagy utazas, sok embernek is beletort volna a bicskaja. Vegul hajon halasztak ki a hos ebet, aki kint a parton mindenkit gondosan lefrocskolt, az arnyekban pihegett 1-2 percet, majd botot ragadva ismet jatekra jelentkezett. Az ehseg volt az egyetlen, ami meg tudta zavarni a parti pockoraszast, igy felvonultunk a tavernaba, es hatalmas fatalakkal felszolgalt helyi finomagok kozt dozsoltunk, alapvetoen nem volt tul nagy valasztek, de amit nyomtak, az friss alapanyagokbol es finoman volt elkeszitve, a vilaghiru kecskesajtos retes es parolt cukkini eloetelnek, saztan nagy salatak, sultkrumplival, frissen parolt spenottal, kenceficekkel. Leoblitettuk jo kis helyi pezsgo rozeval, jol eltoltekeztunk, aztan irany a kacskaringos ut haza. Otthon nem siokunknak volt kedve gyakorolni, foleg a jegkrem szervirozasa utan. Igy viszonylag koran fekudtunk, felkeszulve a kovetkezo napok megprobaltatasaira. A tanfolyam legkomolyabb reszei kovetkeznek, 8. nap az ulo pozicio, es a fejmasszazs, 9. napon a gyakorlas, 10 nap pedig vizsga, melyen mjdenki kihuz egy gyakorlopartnert, akivel dolgozik, es ad egy masszazst ebed elott,majd kap egyet utana, (vagy forditva). Nyilvan mindnki elore be volt tojva, de azert lankadatlan volt a csoport jokedve, egymasra figyelese, osszetartasa.

Daphnae beachDaphnae beach
Daphnae beach

igen meredek sziklakat ostromol a tenger errefele
de szerencsere egy lejarode szerencsere egy lejaro
de szerencsere egy lejaro

itt a tavernan keresztul vezet a z ut le a beachig
Gabi felutonGabi feluton
Gabi feluton

fugefak kozott csordogal a lepcsosor

Tot: 0.437s; Tpl: 0.011s; cc: 19; qc: 91; dbt: 0.1426s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb