Athen

Europe » Greece » Attica » Athens
July 1st 2009
Published: July 1st 2009

FrokostFrokostFrokost

Paa en aegte graesk taverna - uhm.
SAA er vi kommet godt til Athen.

Her er dejligt, men frygtelig varmt - omkring de 30 grader.

Hostellet som vi bor paa er udemaerket, men det er meget lydt, saa det er begraenset hvor meget vi faar sovet.

I dag har vi vaeret ude og kigge paa butikker og saa har vi vaeret paa Akropolis. Her er der rigtig flot, men her er ogsaa frygteligt varmt, og ingen skygge.

Athenerne er meget hjaelpsomme, og generelt taler de bedre engelsk end italienerene, hvilket er dejligt.

Vi bliver ikke laenge i Athen - allerede i morgen gaar turen videre :-)

Hilsen
Henrik og Mette

HundeHunde
Hunde

Ja, hunde er der ogsaa masser af, og de har det ogsaa frygtelig varmt.
UdsigtUdsigt
Udsigt

Over Athen fra Akropolis
HenrikHenrik
Henrik

Paa Akropolis
UdsigtUdsigt
Udsigt

Over de groenne omraader ved Akropolis
Begge toBegge to
Begge to

Vi har skam begge to vaeret paa Akropolis ;-)
AthenetempeletAthenetempelet
Athenetempelet

Athene er skytsgudinden for Athen
TeaterTeater
Teater

Udsigt over et gammelt teater - jeg mener at det er et teater der er lavet til aere for Poseidon.

4th July 2009

Det ville fryde Gitte
Mest til Mette Hehe...Gitte ville helt sikkert fryde sig hvis hun vidste hvor du var henne nu :D Fortsat go tur.
5th July 2009

Hilsner fra Tjalfe, Mor og Far
Altså sikke mange oplevelser:) Utroligt at I kan blive ved med at holde til det;) Tusind tak for hjemmesiden, og alle Jeres sms'er:) Håber I lige når at få et par indlæg mere på siden, inden I rejser hjem:) Fortsat god tur. Og vi GLÆDER os til at I kommer hjem igen:) Tusind knus og kram Tjalfe, Far og Mor:)

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb