Viel


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Leipzig
July 20th 2011
Published: July 20th 2011
Edit Blog Post

TöchterlaufTöchterlaufTöchterlauf

Liesbet en ik na het rennen
Heb al een enorme tijd niet meer op mijn blog geschreven omdat ik ontzettend veel gedaan heb en er veel gebeurd is. Hoop dat ik me nog alles herinner.
Heb de afgelopen weken ook enorm hard moeten studeren, omdat ik vier examens had in minder dan een week. Het is allemaal gelukt (voor de mondelingen twee hele goede cijfers. Voor de schriftelijke weet ik mijn cijfer helaas nog niet), maar gaf behoorlijk wat stress op Erasmus.
Naast het studeren heb ik ook nog leuke dingen kunnen doen, zoals bijvoorbeeld toch nog even kort op café (en dan jaloers luisteren naar de leuke verhalen, over bergklimmen en strand...). Heb ook meegedaan aan de niké Töchterlauf, wat op een enorme niké reclame neerkomt, maar heel leuk was. Samen met liesbet hebben we eerst 7 km (heel hard, in 29:25 min) gelopen, in een mooi shirt van niké wat we daar hadden gekregen en na een grappige opwarming met ongeveer 250 meiden (alleen maar meisjes! Das competitie...). Na de loop was er een enorm buffet met allemaal heerlijke hapjes, gratis drank en in een zwembad (helemaal roze versierd). Daarbij hebben we ook nog een gratis massage gekregen en onze nagels laten doen. Was dus
Beach volleybalBeach volleybalBeach volleybal

In een park is een beachvolleybal veld en als het mooi weer is zitten we daar vaak. Hier samen met Aura een fins meisje
een hele geslaagde avond.
Op zaterdag zijn we toen met een grote groep naar Dresden geweest. Sommige waren nog niet in Dresden geweest en Daniel had een frisbee tournooi daar. We hebben eerst wat frisbee gekeken en daarna zijn we Dresden ingegaan. Het weer was heel mooi en daardoor was Dresden ook veel mooier (dan de eerste keer toen het enorm regende). We hebben ook de "hippe" buurt van Dresden gezien en daar hebben we lekker gegeten en in een Biergarten wat gedronken. En toen op Zondag toch echt weer leren.
Op maandag kwamen dan mijn zusje samen met Opa en Oma langs voor twee daagjes. We zijn meteen leuk gaan lunchen in de Auerbachs Keller en nadat ik dan toch naar mijn werkcollege ben geweest (voor het examen) heeft emi mijn kamer gezien en hebben we weer lekker gegeten (heerlijk buiten omdat het weer zo mooi was). Na het eten zijn we nog even op café geweest en de volgende dag hebben we nog een uitgebreid ontbijt gehad voordat ze weer weggingen met de trein en ik weer moest beginnen met studeren.
Op woensdag dan twee mondelingen examen (literatuur en geschiedenis) en op donderdag schriftelijk voor Linguistik. Daarna het
TöchterlaufTöchterlaufTöchterlauf

alle meiden
hele weekend keihard geleerd voor scheikunde en dan Dinsdag scheikunde examen en nu dus helemaal vrij! Meteen naar de kapper geweest en 's avonds gezellig zonder stress uitgeweest. Helaas is het weer niet heel mooi, maar geniet toch van mijn vrijheid met meteen al een kleine kater...


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

DresdenDresden
Dresden

Biergarten
DresdenDresden
Dresden

Biergarten
FeestFeest
Feest

uitgaan na het laatste examen scheikunde


Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb