dag 8 en 9

France's flag
Europe » France » Rhône-Alpes
August 9th 2012
Published: August 9th 2012

vorige blog was een lange, dus is het weer hoog tijd voor een iets kortere!

dag 8

vandaag hebben we Pont d'Arc bezocht met de auto. een groot stenen geval dat op een gigantische natuurlijke brug lijkt! enorm knap om te zien! natuurlijk brengt zo een gigantisch ding ook veel toeristen mee! een foto zonder, was ondenkbaar!

daarna zijn we naar de winkel gegaan om een extra matras te kopen zodat we samen konden chillen op de Ardeche.

zo gezegd zo gedaan! voor de rest van de dag hebben we verankerd op matrassen en bootje op de ardeche gelegen! (we komen als negers terug!)

dag 9

vandaag heeft iedereen wat uigeslapen (de huilende baby naast ons was naar huis vertrokken) en was het tegen dat we gegeten hadden al veel te warm (en druk op de baan) om nog we te gaan. verder dan de lokale supermarkt (die toch eigenlijk best gigantisch is) zijn we niet geraakt! deze middag gaan we niet veel anders doen als de andere middagen (bakken in de zon op de ardeche!)

wij hebben het hier naar onze zin tussen 30 en 35°C 😊

ik ga zonnen! (foto's zijn weer op facebook)

tsjouw!!

Groet!

Rick.

9th August 2012

Wat leuk
Wat leuk dat jullie nu al zo uitgerust zijn. Hou dat die tweede week nog vol en jullie zitten oftewel boordevol energie om met ons aan allerlei activiteiten deel te nemen, oftewel zijn jullie zo lui dat natuurlijke selectie jullie in een mum van tijd van de genenpoel schrapt. Al die gezwoegde jogtoertjes hebben ondertussen al lang hun effect verloren. Stonden wandelen en kayakken niet oorspronkelijk op de planning? Franse eenden zijn misschien niet zo sluw als onze Belgische variant, dus kan je ze wel meppen en schrappen van de bucket list... Het zullen maar twee platinum trophies worden, ik heb nog een hoop anders te doen en ik kan niet altijd even geweldig zijn. Abraham Lincoln Vampire Hunter is wederom een aanrader om eens te gaan kijken. Parkies was weer leuk, Jelle Cleymans heeft ne grote mond! P.S.: De vorige blog was inderdaad verbazend lang. Zo lang zelfs dat het een inleiding van mijn blogs zou kunnen zijn. Ik was zo onder de indruk dat ik zelfs niet kon reageren! =O

Tot: 0.125s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0594s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb