Dag 5, Dag 6 en ineens dag 7!

France's flag
Europe » France » Rhône-Alpes
August 7th 2012
Published: August 7th 2012

Dag 5 (zit al ver weg, dus zal niet zo beknopt zijn :p)

deze dag hebben we opt gemakske gedaan (zoals vele dagen)

we zijn vooral aan de camping gebleven en hebben spelletjes gespeeld (we gaan echt pro worden hierin)

in de namiddag zijn Eline, Stef en Robin wat gaan zonnen op een matras op de Ardeche, terwijl ik in mijn boek las.

na een lekker receptje van Eline en nog wat spelletjes zijn we maar gaan slapen.

Dag 6

vandaag was het weer wat minder, dus besloten we om de Gorges d'Ardeches te doen (een autoweg langs de Ardeche door natuurgebied).

natuurlijk waren we niet de enige met dat plan!

filerijden als zot dus! met veel stoppen en starten en vele bochtjes, werden we wat misselijk en op de koop toe begon er een lampje op het dashbord te knipperen! na een telefoontje naar huis en met het antwoord dat dat wel meer gebeurd en waarschijnlijk gewoon een softwarefoutje is, waren we toch al op de terugweg aan et filerijden. we zijn de pont d'arc vluchtig gepasseerd, maar we zijn van plan die toch nog beter te bekijken! dat zag er wel enorm knap uit!

in de namiddag weer de gewoonlijke dingen (zwemmen, lezen en spelletjes)

als avondeten een Pizza, spelletje, Eline en Stef zijn nog op schapenjacht gegaan en hebben aan de oever nog wat gezeten.

ik en Robin zijn direct gaan slapen (niet makkelijk met zo een pizza op de maag)

Dag 7

vanmorgen zijn we meteen na het ontbijt vertrokken naar rocher de Sampzon.

Robin deed zijn eerste fameuze klim met de auto en we zijn er zonder kleerscheuren uitgeraakt! Goed zo Robin!

te voet en met de nodige hindernissen (steile padjes, rotswanden naar omhoogklimmen, ...) zijn we op de top geraakt, merkend dat er veel makkelijkere (meergebruikte) paadjes waren 😊

met een geweldig zicht over de streek en geweldige foto's zaten we te genieten van de zon en de warmte gecombineerd met dat prachtige uitzicht.

een ander (ook gevaarlijk) paadje naar beneden richting auto en dan heeft Robin ons weer veilig beneden gebracht met de auto.

weer een poging gedaan om naar pont d'arc te rijden, maar weer was het filerijden!

dan maar weer terug naar de camping en de travelblog schrijven!

de rest van de middag zal gevult worden met het gebruikelijke (spelletjes, zwemmen, lezen, moet ik dat nog herhalen? :p)

dit was eens een iets meer uitgebreide travelblog!

foto's op facebook!

warme groeten!

Tsjouw!

Rick.

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb