woensdag 16 juli 2014 dag 14


Advertisement
France's flag
Europe » France » Île-de-France
July 21st 2014
Published: July 21st 2014
Edit Blog Post

We staan vroeg op en vertrekken naar het station waar we in de TGV naar Parijs stappen. Tijdens de treinreis val ik in slaap waardoor ik wat versuft op Gare du Nord sta in de volle zon. Op het station merk ik de drukte al. Ik had me nog wel voorgenomen hier nooit meer naar terug te gaan. Ik wil niet teveel uitbreiden over Parijs, omdat ik mijn blog graag netjes wil houden. We hebben geen stempel omdat je daarvoor de Notre Dame in moet, waar een twee uur lange rij voor staat. Wat een rotstad. We hebben maar een trein naar Tours gepakt uit wanhoop, waar we weer in een Ibis verblijven.

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0374s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb