Rain or no rain, why do we ask that question?

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
July 24th 2011
Published: July 25th 2011EDIT THIS ENTRY

Een familieweekendje op goed geluk! De weersvoorspellingen waren compleet tegenovergesteld van elkaar. We beslisten om het gewoon proefondervindelijk vast te gaan stellen. 'The good old fashion way!' Op naar Fontaine Bleau, de verborgen juweeltjes in de groene bossen.

Gelukkig dat we dit besloten, we hebben twee hele dagen zon en wolkjes gehad. Enkele drupjes en één regenbui om 16u 's zaterdags. Een vroeg tijdstip om te gaan shoppen voor lekker eten, maar al bij al goed geklommen. En lekker gegeten....

We besloten Rocher du Potala te bezoeken, dit weekend. Enkele hele mooie blokjes lagen duidelijk op ons te wachten, zoals o.a.; Le Petit Toit Ocre direct, La Charniere assis, Les Inversees, L'auriculaire, c'est mieux qu'à Hueco, La Poussiere qui tue. Eén voor één juweeltjes. Echt genoten.
Enya zorgde voor de support en de fotografie. Leuk om haar erbij te hebben.

's Zondags zakten Yeimi & Kristof met Norah en Luna af naar onze camping. Keer op keer een leuk weerzien met de vrolijke bende. Met alle stunten en staaltjes van die twee kleintjes, was het soms echt lachen en gieren. Die gezichtjes spreken van zoveel enthousiasme en levenslust. Ze klommen af en toe ook mee. En de kleine beestjes die hun pad kruisten, deden de rest.

Het afscheid kwam al snel, maar toch al uitkijkend naar het volgende. Moe en voldaan keerden we terug naar het drukke Antwerpen.

26th July 2011

hey, Iedereen vond het leuk, om 22 uur zijn we in een diepe slaap gevallen. XXX

Tot: 0.286s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 44; dbt: 0.1361s; 44; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 4; ; mem: 6.5mb