Heiwa daïko in Grez-sur-Loing

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Fontainebleau
June 6th 2010
Published: June 7th 2010EDIT THIS ENTRY

Een kleine 3-daagse in FB met ons tweetjes, en een zeer warm weekend!
Donderdagavond vertrokken we richting de camping, ons vaste stekje. Elke morgen gewekt worden door de vogeltjes, dat heeft wel iets.
Erik had een lijstje van mogelijke projecten, die we wilden bekijken. De hitte maakte het echter niet gemakkelijker. Spijtig! Er was niet genoeg zuurstof in de lucht om zo hard te presteren. Erik werktte zeer hard de voorbije dagen. Het harde werk werd niet zo hard beloond. Er werden wel zaadjes gepland voor de volgende keer.
Samen klommen we Le Journal du Hard 7a+ in Franchard Sablons. Vis-à-Vis 7a in Rocher des Souris werktte ik ook vrij snel af. Beiden waren zeer mooie routjes. Eriks souplesse werd hard getest. Enkele bikkelharde dobbers, maar toch zeer mooi gewerkt.
Ik blijf erbij; 'ik moet nog groeien!' en niet in de letterlijke zin, maar eerder in de zin van dynamiek, kracht en spanning! Maar we zijn goed op weg...
Het hoogtepunt blijft echter het Heiwa Daïko-concert in de tuin achter de kerk van Grez-sur-Loing! Een zalig, indrukwekkend, kippenvel-bezorgend concert van 6 personen die hun helemaal lieten gaan op verschillende drums en andere vreemd klinkende Japanse muziekinstrumenten. Een 'must' om mee te maken! De gehele Japanse commune van Grez-sur-Loing zat erbij, sommige zelfs in hun traditionele kleding.
De zondagmorgen aan ons eerste bouldertje werden we getrakteerd op een ware stortvloed van regen. We reden naar huis en genoten van een filmpje in de cinema en een lekker dineetje.
Al bij al een zeer versterkend weekend, en met een hoofd vol nieuwe plannen....

Tot: 0.124s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.0217s; 28; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 3; ; mem: 6.3mb