donderdag 17 juli 2014 dag 15

France's flag
Europe » France » Centre » Tours
July 21st 2014
Published: July 21st 2014

's Ochtends bergen we onze tassen op in een kast in het Ibis en gaan op zoek naar een stempel. De kathedraal is de mooiste die ik tot nu toe gezien heb, en we hebben ook nog het bijbehorende klooster bezocht. De mensen hier geven ons weer hoop, ze zijn vriendelijk en bekend met de 'Chemin de Sant-Jacques'. Aan het einde van de dag lopen we richting Sant-Avertin langs een enorme rivier. Een priester komt ons vriendelijk lachend tegemoet, en knikt in erkenning. Nu voelen we ons pas pelgrims. We wijken af van de rivier en lopen de bergen in. We vullen onze camelia's nog aan het einde van het dorp en zetten onze tenten op het land van een boer. We eten eindelijk weer wat en komen helemaal tot rust. Opeens valt er een tor ter grootte van mijn duim op mijn arm, het duurt even voor ik ben bijgekomen. even later stoot Taric het gasstelletje om en morst heet water over zijn voet, de schade valt gelukkig mee. We zijn de duizenden beestjes zat dus duiken de tenten in, morgen weer een dag!

Tot: 0.102s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0487s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb