maandag 21 juli 2014 dag 19


Advertisement
France's flag
Europe » France » Centre » Sainte-Maure-de-Touraine
July 28th 2014
Published: July 28th 2014
Edit Blog Post

We worden 's ochtends vroeg gewekt omdat Thierry en Delphine naar hun werk moeten, en zien Thierry plots in pak, een hele omschakeling. We kunnen nog terecht bij Manu en Juliette, waar ik mijn blog kan aanvullen en we verder ontbijten. Met enige moeite kan ik nog een fiets repareren, het minste wat we terug kunnen doen. Bepakt met quiche Lorraine en overheerlijke kaas vervolgen we onze weg door de velden, waar we eerst lunchen aan een picknicktafel die op de meest onlogische plek geplaatst is, en later temidden van duizenden zonnebloemen een middagdutje doen. We vervolgen onze weg naar Sainte Catherine de Fierbois, waar we voor een stempel worden doorverwezen naar Sainte Maure de Touraine, het volgende dorp. Uitgeput van het weekend besluiten we eerst op adem te komen op een terras van een cafe die dicht is, en we komen er pas na ruim een uur achter dat deze ook niet open gaat. We vervolgen dus onze weg naar Sainte Maure de Touraine laat op de dag en het word al donker als we daar eenmaal aankomen en heuvel op heuvel af op zoek gaan naar de camping net buiten de stad. Hoewel we de route aanhouden die de kapper (vreemd genoeg de enige die wel open was, het stadhuis en kroegjes meegetelt) ons gaf, is deze onmogelijk te vinden. Ten einde raad, afgepeigerd en aangekomen bij de rand van de stad, zetten we de tenten op in een grasveld langs de weg. Mijn luchtbed is ondertussen lek, dus ik leg hooi onder mijn tent en val in slaap met mijn kleren nog aan.

Advertisement



Tot: 0.107s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb