Ziua 11 - Rovaniemi


Advertisement
Finland's flag
Europe » Finland » Lapland » Rovaniemi
July 29th 2011
Published: August 2nd 2011
Edit Blog Post

Am plecat de la Oulu (traiasca varul Ciprian care ne-a dat de ale' gurii) hotarati sa ajungem la Tromso pe lumina, ceea ce nu e prea greu avand in vedere ca soarele apune pe la ora 23:30.
Abia acum am vazut pe drum primul Ren ratacit. In schimb niciun Elan pana acum.
In drum ne-am oprit la satul lui Mos Craciun unde am auzit Leru-i ler si O brad frumos.... in varianta internationala . Dupa cautarea piticilor angajati sa faca jucarii pe care nu i-am gasit, cred ca erau in pauza de insolatie (22 de grade), fiecare dintre noi s-a hotarat sa cumpere cate un suvenir.... Dani si a luat moose sound box.... e super tare....
Am facut poze.
Dani + Tania au facut poze cu costumatie de eschimosi si apoi, a aparut un turc de la cafeaua alaturata si le-a cerut 2 euro !!!!, Romanii nostri i-au zis si i-au arata ca au sters poza...la care turcu zice: No, you have to play 2 euro... N-or scos-o la capat si au trebuit sa plateasca banii.



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb