Stadig i København

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
July 2nd 2012
Published: July 2nd 2012

Vi stod op 4:50 og Caspar fulgte os pænt ned til vejen. Ud til lufthavnen og finde en selvbetjeningsautomat, så vi kan komme afsted! "Dit fly er aflyst. Kontakt personalet", åh åh. Så i kø med os. Først den ene og derefter den anden. Det er tydeligt, at vi ikke var de eneste i denne situation. Det viser sig, at flyet fra Stockholm til Chicago er aflyst, og alle skal ombookes til andre fly, hvilket er lidt af et puslespil at få til at gå op. Vores rejseplan er nu at rejse til Frankfurt i aften, sove på et hotel dernede og så til San Francisco direkte i morgen formiddag. Det er så, hvad det er, og i mellemtiden er vi blevet inkvarteret på Park Inn (Radison) for dagen med en skøn udsigt over byen, og lækker mad. Det kan vi jo ikke klage over.

Desværre er vores rejseforsikring ikke til megen hjælp i denne sammenhæng. Det koster åbenbart 500 kr, ikke at hente sin lejebil til tiden, og vi har også betalt hotelværelse i San Francisco, men det er åbenbart ikke en rimelig udgift. Til gengæld ville de gerne have betalt hotellet, men det har SAS jo allerede betalt for.

3rd July 2012

Lyder som et rigtigt eventyr
En god rejse har lige dele udfordringer, lige dele overraskelser samt en hel masse thrill :-)
10th July 2012

Jep!
Det må man sige ja til. Det er også en fantastisk måde at rejse på. Det giver også frihed, at ikke alting er planlagt, og man kan ændre planerne undervejs.
4th July 2012

Tillykke tillykke med fødselsdagen Sine
En uplanlagt start....... Men det lyder til I finder de bedste vinkler alligevel :-) Computeren er nu blevet hurtig og laver ikke sort skærm eller hopper at nettet TAK Vi ønsker jer fortsat en god rejse. Og kærligt tillykke med fødselsdagen fra os Mogens og Jytte
10th July 2012

Det var så lidt!
Tak, det var en rigtig god fødselsdag, og det må man sige ja til. Frankfurt var dog hyggelig nok, og morgenmad var god! - Så det skal man ikke klage over :D

Tot: 0.12s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb