dag 5: nog een laatste '?) dagje regen...

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 7th 2010
Published: August 7th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: stromen! 12 secs
Toen we naar buiten keken deze morgen, zat het wreed tegen, zoals te zien op de foto was het weer nog niet gebeterd sinds gisteren.
dus maar iets bezoeken dat relatief droog is, namelijk de "bozkovské dolomitové jeskynê" (*) of gewoon de grotten in boskov.
de GPS had ons door de snelste en kortste weg gestuurd, niet moeilijk er was er maar één. maar het uitzicht was niet mis.
eenmaal aangekomen in "bozkovské dolomitové jeskynê" moesten we een uur wachten voor ons vertrek, de grotten waren zeer koud maar mooi (zoals elke andere grot)

na ons middagmaal te hebben opgegeten hebben we een glasmuseum/glasblazerij bezocht waar we geen foto's mochten trekken. (boejeuhhh! wij doen ons goesting!)

na niet te kunnen gaan bowlen zijn we teruggedraaid naar het hotel waar we onderweg verschrikkelijk woeste rivieren zijn tegengekomen.
onze laatste 2 uur voor het eten hebben doorgebracht met: gamen, sauna, lezen en slapen.

het avondeten was fantastisch; doritos als voorgerecht :D

na nog wat gekaart te hebben, zijn we allemaal moe genoeg dus for now, De Vree: OUT!

(*) nvdp : tien keer achter mekaar zonder stotteren of speken, nu starten!!!

addendum van de pa :
het regenweer is wel ongelooflijk ... jaren niet meer zo´n buien gezien! In bakken naar beneden! De banen waren dan ook omgeschapen in stromende waterwegen. ´t Schijnt dat hier trouwens noodweer zou zijn, zover hebben wij het ni gemerkt, maar toch! Doeg!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb