Blogs from Pobiti Kamani, Varna Province, Bulgaria, Europe

Europe » Bulgaria » Varna Province » Pobiti Kamani July 31st 2004

Reggel korán keltünk (hajnali 7 ora) a várnai apartmanban, hogy folytassuk utunkat Veliko Tarnovoba, magunk mögött hagyva a Fekete Tenger partjait (az idő amúgy is esős volt) és egy titokzatos helyre is el szerettünk volna látogatni, amiről egyenlőre nem sokat tudtunk, csak annyit, hogy létezik: Pobiti Kamani, a kőerdő. Ali vette észre, a várnai képeslapokat nézegetve, de az útikönyvben meg sem volt említve. Már előző nap komoly erőfeszítéseket tettünk, hogy megtudjuk, hol van és hogyan lehet oda eljutni. A Régészeti Múzeumban találtunk egy füzetet, ami a Kőerdőről szólt, és megtudtuk, hogy 15 km-re van nyugatra Várnától. Sajnos az, hogy hogy lehet odajutni, nem derült ki. A szállásunk mellett lévő gíroszárus, akivel már az első nap megismerkedtünk, azt javasolta, hogy a Suvorovo nevű kis városba menő buszra szálljunk fel és a sofőrt kérjük meg, hogy tegyen ki ... read more
Ali és a Kőerdő
Üreges kőfa
A kőerdő

Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 12; dbt: 0.0109s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb