Een week, maar dan thuis.


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg » Hasselt
February 16th 2008
Published: February 16th 2008
Edit Blog Post

Een klein woordje om af te sluiten. Vorige week donderdag ben ik allerhartelijkst ontvangen geweest op de luchthaven door Jasmijn, mama, oma en opa. En de daaropvolgende dagen heb ik op mijn dooie gemak weer enkele passen gezet in mijn echte leven. God dank Jasmijn en Brecht hun goede raad, anders had ik die dagen al volgepropt met honderden activiteiten.

Dankjewel allemaal voor het lezen van mijn verhalen. Ik heb de afgelopen week al vernomen dat er zo nu en dan lezersclubjes bijeenkwamen in Gent en Leuven. Dankje voor de vele reacties. Ik heb heel graag voor jullie geschreven.

Vaak, zoals ik eerder vertelde, las ik in Adam Mickiewicz' Pan Tadeusz en hij zegt iets waar ik mij met plezier in kan terugvinden. Een redevoering door de graaf:

‘Fair nature,' said the Count, 'is not. the whole
Of art, but only form and theme. The soul
Of art, that gives it life, is inspiration.’


Advertisement



16th February 2008

Poeët!
17th February 2008

mooi ! welcome back !
9th April 2008

een erasmusstudent naar Polen
Wat een 'deel uit je leven' , een inspiratiebron om hetzelfde te gaan beleven!

Tot: 0.12s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 64; dbt: 0.0885s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb