Donderdag 19 juni 2014, dag 2


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province » Antwerp
June 19th 2014
Published: June 21st 2014
Edit Blog Post

Ik zit nu op een bankje te schrijven over de vorige dag wanneer ik word aangesproken door een oud dametje. Of ik op doorreis was, en waar naartoe dan wel. Nadat ik haar vertelde wat mijn plan was werd ze meteen enthousiast. 'Da moet ge allemaal doen als ge jong bent hè', drukt ze me op het hart, 'daar word ge mentaal zo sterk van.' Na een kort gesprekje die onder andere bestond uit een routebeschrijving naar Mechelen, wenst ze me veel succes en wandelt ze, iets opgewekter, weer door.

Ik ben aangekomen in Edegem en ik ga eventjes langs de weg zitten om op adem te komen. De zon is zojuist doorgekomen en het zweet gutst van mijn lijf. Plotseling stopt er een dure Audi en steekt de bestuurder zijn hoofd uit het raam: 'Gaat ie?'. Da's toch mooi! Nu snel op zoek naar een plek om mijn tent op te zetten.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.145s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb