7.den - Lida


Advertisement
Belarus' flag
Europe » Belarus » Hrodna Voblast
May 7th 2014
Published: May 21st 2014
Edit Blog Post

Este ma napadlo. Vcera som miesto vody dostal k zahaseniu smadu kompot. Mnam.

Cez noc som sa nakoniec rozhodol,ze pojdem podla planu a ostanem tu este jednu noc i ked mesto som mal uz komplet kuknute, zavazil super CS. Len skoda, ze musel ist do roboty a dojde az o 17/00.

Po otvoreni dveri, vypadol listocok, ktory bol v nich zastrceny. Kratke instrukcie, ranajky cakaju na stole, mama spravi caj, ak chces ist na pc, riad sa nasledovnymi instrukciami.....a ak zostavas este jednu noc posli mi spravu.

Zrejme byvam v najstarsom dome v mojom zivote. Je z roku 1956, dreveny ale oblozeny tehlami. Taketo rekonstruckie fakt moc nechapem.

CS mama je uz na dochodku, doma sije na zakazku rozne veci.

Dnes je pod mrakom.

Po dopisani denniku, vyrazam do mesta. Idem si este pofotit zel.stanicu a kuknut bus na zajtra do Navahrudku.

Debilne mobilne hodiny sa mi same od seba posunuli dopredu, pritom to mam zakazane.

Kupujem listok na mhd u vodica, to je drahsia alternativa o 300br ako v stanku. V meste si uz kupujem do zasoby viac listkov, bo na zastavke pri dome CS neni ziadna trafika. Opat bucham dlanou do oznacovaca 😊

Bus do navahrudaku mi ide 7/45. Na bus stanici vnutri su na digitalnej tabuli vypisane odchody busov s cislom nastupista a co je pre mna velka zaujimavost aj pocet volnych miest v buse.

V meste zatepluju jeden cinziak, na moje prekvapenie az s 18cm polystyrenom. Skoda,ze aj u nas to nepraktizuju s takou hrubkou.

Zastavka v supermarkete, spraveny mini nakup na zajtra + neaka ta sladkost pre CS. Sranda bola pri plateny, moc som nerozumel, tak mi to predavacka opakovala asi 5x.

V trafike kupene magnetky a mhd listky na zajtra resp na dnes.

Obed na lavicke pri jazere. Ziadny fasfood som tu nevidel, tak len jedlo zo supermarketu.

Musim uznat,ze zeny tu chodia velmi elegantne oblecene. Sukienka, pancuchy, bluzka .

Aby sa nezabudlo zmena v rebricku, srbsko, bielorusko, svedsko, polsko (aziu nehodnotim, bo to je exotika 😊 ). Myslim ,ze na srbsko nema ziadna krajina, musim tam zas volakedy ist kuknut 😊

Po obede na lavicke odchytenie mhd a cakanie CS kym pride z roboty. mensi pokec s jej mamou ale fakt len malicky.

Po prichode CS sme sli do mesta na veceru. Skoncili sme v jednej caffe. Nie nie je to kaviaren ako som si ja debil myslel, je to lacnejsia obdoba restauracie. Rozdiel je este v tom,ze v caffe si treba ist pre jedalny listok k baru a taktiez sa pri nom plati (niekde donesu ucet v knizocke).

CS mi objednal neake bieloruske jedlo,ona si dal tiez daku bielorusku specialitu. Samozrejme nesmelo chybat pivo. Opat slabota.

Skoro v kazdom bieloruskom jedle su zemiaky, take narodne jedlo.

Pred vecerou sme boli este omrknut velky park, ten sme vcera nestihli. Parada. V strede je samozrejme pamatnik obetiam WWII. Vyprovokoval som CS a ta nalepila na stlp spartakovsku nalepku 😊 inac je tu dost ultras nalepiek po meste. Vsetko FC Lida.

CS si bola kupit este listok na vlak do Brestu, uslo sa jej posledne miesto v spacom vozni (cca 113k br). Ked uz sme boli na zel.stanici, cs mi kupila listok do navahruduku na zajtra, bo vraj je dost mozne, ze zajtra rano uz bude vypredane.

Z jedla este mini nakup, bo CS zabudol kupit jedlo pre macku. Po prichode domov, padam do postele a zaspavam.

naklady (1euro = 13 502 br, br = bielorusky rubel)

MHD u vodica - 3 500br
4xMHD v stanku - 12 800br
3x magnetky - 20 000br
2xvecera + 2xpivo - 100 000br
bus lida - navahrudak - 31 350br
nakup (116 700br )- kinder coko 100g - 13 300br
- rafaelo 150g - 44 500br
- maly sacik - 200br
- 2x aktivia 125g - 9 400br
- susienky 11 250br
- sladke rozky 2x - 3 750br
- tuc so syrom 100g - 9 700br
- voda 2l - 6 950br
- spenatovy kolac 195g - 13 800br
- sezamova tycinka - 3 850br

foto
http://baca12.minus.com/mbsO6CGcpy21ui


Advertisement



30th May 2014

android posun casu
si si isty ze si ho vypol na oboch miestach? v nastaveniach casu treba totiz vypnut aj Automatic date & time a rovnako tak aj Automatic time zone, ak vypnes len jedno tak ho stale posunie, ako sa stalo mne v Bangkoku kde sme kvoli tomu zmeskali vlak
30th May 2014

sakra,tusim som vypol len cas ,nie aj pasmo

Tot: 0.062s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0305s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb