11.den - Niasviz - Brest


Advertisement
Belarus' flag
Europe » Belarus » Brest Voblast » Brest
May 11th 2014
Published: May 22nd 2014
Edit Blog Post

opat stres pred cestou tak budicke uz o 7/00, miesto 8/00 ako som bol dohodnuty s CS. Nakoniec sme vyrazili 8/45.

On siel do prace, cestou mi zas rozpraval rozne historicke veci. Navigoval k bus stanici. Tu sme sa rozlucili a sli kazdy svojou cestou.

Nakup v supermarkete, kuknutie mini mestecka. Chvalabohu svietilo slnko.

Hrad je famozny, paradan hradna priekopa naplnena vodou. Do muzea som nesiel (vstup 80 000br). Pokracoval som obhliadkou hrandeho parku. Paradny relax, slnko svietilo ,vtaci pospevovali. Bomba

Odlovena keska.

Obed na lavicke pri jazere. Som si kupil bielorusky syr, nevladzal som to dojest tak som musel par okruzielok vyhodit, bo v tom teple co som to roznasal v batohu uz to malo zaujimavu vonou.

Z hradu kuknuta este jedna brana, relax pri fontane na mini namesticku. Kupa bus listku do haradzieja.

Asi pol hodinu bolo na zastavke uz kopa ludi cca 40. Normalne sok,ze vsetci idu na rovnaky bus.

Bus bolo take mhd, pre istotu som sa spytal ci nastupujem do spravneho, bo hned za tymto mhd busom dosol klasicky bus. Prisediaci mi potvrdili,ze sedim spravne a daju mi vediet kedy vystupit. Vystupil som az na konecnej pri zel.stanici. Cesta cca 15km.

na stanici kupeny bezproblemovo listok do brestu.

Otestovane wc, ktore z vonka vyzeralo nadherne ale ked som vosiel dnu, skoro som sa doblval, same hovna po zemi. Takto dopadaju bezplatne wc na staniciach.

vlak meskal asi 5min, Vozne obrovske na sirku, kvoli sirsim kolajam. Do baranvichy som sedel sam, spat sa nedalo, nepohodlne sedadla.

V baranavichy mensi sok ked sa vlak po dlhej pauze (asi 30.min) pohol rovnakym smerom ako sme prisli. Tak panika, spytanie sa ujka predomnou ci som nemal presadat. Vsetko nakoniec v pohode.

Cesta nekonecne dlha, furt mi tiekol sopel z nosa. Choroba postupuje.

V breste obrovska stanica,ani neviem ako som sa vymotal. zapinam gps a smer hostel dream.
Najdeny bez problemov, len som nevedel ake poschodie mam vytukat na zvonceku, tak hrabanie sa v batohu, najdena rezervacia cez booking, ktoru som ale zrusil a rezervoval som si nakonec postel priamo cez ich sranku. Rozdiel cca 1,5 eura.

Na recepcii baba co moc anglicky nevedela, zatial som tu bol jedniny, neskor prisli este dvaja ludia.

v 8.dorme bol rus co ide na motorke z varsavy, dve rusky (nic moc). Po anglicky nehovoril nikto ale ani som sa nesnazil socializovat,bo choroba.

Na veceru som behol na pesiu zonu, ktora vobec nepripominala bielorusko. Vsade same terasy s ludmi co popijali pivo. Aj ludia su tu taky zapadnejsi. Proste Brest neni bielorusko.

Pizza bola fajn, len moc tenke cesto.

Susedia rozoberali situaciu na ukrajine. Tak zas po dlhom case som bol spat v realite. Clovek ked cestuje ma vyhodu v tom,ze neni vystaveny debilnym spravam zo sveta. proste len sa kocha okolim a nic ineho netrapi.

Dobra sprava vo varsave mam potvrdeneho CS, len budem muset na nho cakat 3 hodiny, bo ma skolu.

Do postele zaliham uz o 20/30 a okamzite zaspavam.

naklady(1euro = 13 502 br, br = bielorusky rubel)

3xmagnetky - 30 000br
bus niasviz - gorodia (haradzieja) - 9 500br
vlak gorodia (haradzieja) - brest - 30 200br
pizza + 0,5 cola v pizzerii v breste- 60 000br + 14 000br
nakup - 54 250br

foto
http://baca12.minus.com/mAI4j68xrpKxT
http://baca12.minus.com/m80DmterXKklz

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb